رقابت های فوتبال جام ستارگان هرمزگان در پی شیوع کرونا لغو شد



به دنبال شیوع ویروس کرونا و با توجه به اعمال محدودیت ها و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و علاقمندان ، سومین دوره رقابتهای فوتبال جام ستارگان هرمزگان لغو شد.

به گزارش صیح ساحل، مدیرعامل باشگاه ستارگان احمدی عصر شنبه اظهار داشت: این رقابتها قرار بود شش اردیبهشت ماه امسال همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، این رقابتها لغو و برگزاری آن به سال آینده موکول شد.

معین کریمی خاطرنشان کرد: ورزشکاران نیز همچون دیگر قشرهای مردمی با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی سعی در قطع زنجیره انتقال کرونا دارند و ما اطمینان داریم که با همدلی و همیاری این ویروس را شکست خواهیم داد.

انتقال کووید ۱۹ به صورت فرد به فرد و راه‌های احتمالی  آن از طریق انتشار از راه هوا، تماس نزدیک با انسان مبتلا و دست زدن به وسایل آلوده  است.

مهمترین راه برای پیشگیری از ابتلا و قطع زنجیره شیوع ، پرهیز از حضور در تجمعات و ترددهای غیر ضروری ، ماندن در خانه ،  توجه به توصیه های بهداشتی و رعایت اصول ،تعطیلی صنوف غیرضرور و دوری از ترس و اضطراب ذکر شده است.

 این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها