خط تولید دستکش یک بار مصرف دربندرعباس راه اندازی شد



خط تولید دستکش یک بار مصرف پلاستیکی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا روز یکشنبه در بندرعباس راه اندازی شد.

به گزارش صبح ساحل، معاون امور نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: با شروع  این واحد تولیدی روزانه بیش از ۱۰ هزار و سالانه بیش از ۸۶۴ تن دستکش یکبار مصرف تولید و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
عبدالرضا پیروی منش در این راستا افزود: با راه اندازی این واحد تولیدی، نیاز هرمزگان به دستکش رفع می شود و شهروندان می توانند این محصول را از فروشگاه های بزرگ و واحدهای صنفی مراکز عرضه تهیه کنند. 
وی بیان داشت: درپی شیوع بیماری کرونا مجموعه اقتصادی هرمزگان تمام تلاش خود را برای راه اندازی این خط تولید بکاربرده و در کمترین زمان ممکن، تولید دستکش یک بار مصرف در استان راه اندازی نمود.

۸۰میلیارد ریال سرمایه گذاری برای اجرای خط تولید دستکشرییس اداره صنایع غیرفلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، سرمایه گذاری صورت گرفته برای راه اندازی این واحد تولیدی را افزون بر ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
مریم معماری افزود: با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال مستقیم ۱۵ نفر فراهم شد.
وی بیان داشت: در کنار این واحد تولیدی، سالانه هفت هزار و ۲۰۰ تن فیلم تک لایه عریض کشاورزی از پلی اتیلن، ۵هزار و ۷۶۰ تن کیسه بدون بافت پلاستیکی یک لایه از پلی اتیلن و ۲هزار و ۴۰۰ تن ظروف پلی پروپیلن نیز تولید می کند.
خط تولید دستکش یک بار مصرف نایلکس صباکار یلدای سهند در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس مستقر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها