بندرعباس، کیش و میناب آلوده ترین شهرهای استان/ 254 مورد مثبت کرونا در هرمزگان به ثبت رسید



دکتر حسین‌پور معاون دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان، امشب (دوشنبه ۱۸ فروردین) در گفت‌وگو با شبکه خلیج‌فارس گفت: از زمان شروع کرونا تا امروز، ۱۵۲۲ نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی (آنفلوانزا، ذات‌الریه، مشکوک به کرونا و ...) در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد ۱۲۹۶نفر پس از طی دوره‌ی درمان و بهبودی ترخیص شده‌اند و ۱۴۱ نفر نیز هم‌اکنون بستری هستند.

به گزارش صبح ساحل، دکتر حسین‌پور افزود: از بین این بیماران، تاکنون از ۱۲۹۱ نفر به‌عنوان مشکوک به ابتلا کرونا نمونه‌گیری شده که نتیجه‌ی آزمایش ۱۰۱۸ نفر منفی بوده و ۲۵۴ نفر نیز مثبت شده است.
طی یک روز اخیر نتیجه‌ی آزمایش کرونای ۱۳ بیمار دیگر در استان (بندرعباس ۸نفر / میناب ۲ نفر/ پارسیان ۱ نفر / قشم ۱ نفر / بندرخمیر ۱ نفر) مثبت اعلام شد و براین‌اساس شمار مبتلاشدگان قطعی به کرونا در استان به ۲۵۴ نفر رسید.
 بنا به اعلام دانشگاه‌ علوم‌پزشکی هرمزگان، از مجموع ۲۵۴ بیمار مبتلاشده به کرونا تاکنون ۲۱۶ نفر پس از طی دوره‌ی درمانی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند تا ادامه‌ی درمان را به مدت چهارده روز در نقاهتگاه‌ها طی کنند و ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا نیز هم‌اکنون در بیمارستان‌ها بستری هستند و ۱۸ نفر هم براثر ابتلا به این بیماری فوت کرده‌اند


شمار مبتلاشدگان به کرونا در شهرستان‌های هرمزگان:
(از ۴ اسفند ۹۸ تا ۱۸ فروردین ۹۹)

بندرعباس: ۱۳۲ نفر (۸ مبتلای جدید)
کیش: ۴۳ نفر
میناب: ۲۷ نفر (۲ مبتلای جدید)
قشم:  ۲۲ نفر (۱ مبتلای جدید)
بندرلنگه: ۷ نفر
حاجی‌آباد: ۶ نفر
رودان: ۶ نفر
پارسیان: ۵ نفر(۱ مبتلای جدید)
بستک: ۳ نفر
بندرخمیر: ۲ نفر (۱ مبتلای جدید)
 جاسک: ۱ نفر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها