مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبرداد:

تولید بیش از 20هزار ماسک توسط سازمانهای مردم نهاد استان هرمزگان



به گزارش صبح ساحل، مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان با اعلام این خبر گفت:بیش از 20 هزار ماسک توسط سازمانهای مردم نهاد استان مشارکت در تولید شده است.
محمودرضا امیاری اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان سازمان های مردم نهاد جوانان با حضور بهنگام و و داوطلبانه در تولید محلول های ضدعفونی کننده و گندزدایی جهت معابر سطح شهر وروستا و محل سکونت خود اقدام نموده اند. وی افزود: از روزهای ابتدایی ورود کرونا به کشور و کمبود محصولات بهداشتی، سازمان‌های مردم نهاد استان هرمزگان به کمک مجموعه‌ها آمدند و در زمینه تولید ماسک اقدام کردند ودر بندرعباس و سایر شهرستانها نیز سمن‌ها با کمک نیروهای امدادی جهادی، تولیدات ماسک و مواد ضدعفونی داشتند و خوشبختانه در سراسر استان اقدامات خوبی در این بحران صورت گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن قدردانی از حس انسان نوع دوستانه اعضای سازمانهای مردم نهاد جوانان استان بیان داشت: طراحی، تهیه و انتشار پوسترهای مختلف ،با مضمون هشتگ در خانه بمانید و همچنین ترویج بازی های بومی محلی جهت پرکردن اوقات فراغت در خانه،مسابقات کتابخوانی درفضای مجازی و ..... اشاره نمود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها