۲۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع کرده ایم/ کمک ها تا پایان ریشه کنی کرونا ادامه دارد



رئیس کانون بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه ناحیه بندرعباس گفت: با مشارکت کانون بسیج مهندسین و اداره  تعاون  کار و رفاه اجتماعی تاکنون بیش از ۲۵۰ بسته مواد غذایی و ماسک و مواد ضد عفونی کننده ... به ارزش ۱۵ میلیون تومان  با اولویت افراد بی بضاعت، زنان سرپرست خانوار طی چند روز گذشته بین اهالی مناطق محروم بصورت برنامه ریزی کیفی هدفمند و موثر بین نیازمندان واقعی توزیع شد.
به گزارش صبح ساحل، احسان داورپناه با اشاره به کمک سپاه ناحیه بندرعباس در اجرای طرح های پیشگیرانه برای مقابله با شیوع ویروس  کرونا اظهار کرد  از طریق گروه های فعال کانون بسیج درشبکه های مجازی و گروه جهادی کانون بسیج  امکانات حداقلی  از قبیل در اختیار قرار دادن مواد ضدعفونی کننده ,  روزانه محلات توسط افراد ساکن  گندزدایی می شوند و تا این لحظه  نیز در  ۲ مرحله مواد ضدعفونی کننده در اختیار هئیت امنا مساجد  قرار گرفته است .

وی با اشاره به اینکه باید بپذیریم که مدیریت شهری تا کنون نتوانسته از این مناطق، حمایت جدی انجام دهد، تصریح کرد: از انجایی که  مدیریت شهری نمیتواند یک شبه  امکاناتی که  طی  سال های گذشته به  مناطقی از شهر تخصیص نیافته را  تامین کند، اما می توان با حمایت سایر دستگاه ها و با برنامه ریزی جدی و فوری،  اقدامات تاثیر گذار  و حمایتی برای این خانواده ها داشته باشیم.
احسان داورپناه عنوان کرد که تا پایان ریشه کن شدن این بیماری در حد توان به محلات حاشیه ایی شهر  بخصوص خانواده های کم درامد و اسیب دیده  بندرعباس کمک خواهد شد و بعد از پایان بیماری برنامه ریزی در خصوص اشتغال و راه اندازی تولیدی های کوچک با همکاری اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی طی تفاهم نامه ایی که در آینده فی مابین  آن اداره کل و سپاه امام سجاد(ع)منعقد میشود , انجام خواهد شد.

 کمک ها تا پایان ریشه کنی کرونا ادامه دارد

 کمک ها تا پایان ریشه کنی کرونا ادامه دارد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها