بازار شب بندرعباس ساماندهی می‌شود



به گزارش صبح ساحل، رضا مدرس در خصوص تخریب شب بازار بندرعباس، افزود: در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، دستورالعملی وزارت کشور در خصوص ساماندهی مشاغل موقت به استان‌ها ارسال شد.

وی با بیان اینکه در این راستا فرماندار شهرستان بندرعباس و شهردار بندرعباس تکلیفی به آن‌ها ابلاغ شد در خصوص ساماندهی بازار شب بندرعباس و سایر مشاغلی که محل تجمع و تکثر افراد بودند، تصریح کرد: دو رویکرد اساسی در این ساماندهی وجود داشت که باید به اجرا درمی‌آمد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه ساماندهی حفظ سلامت و حفظ جان افرادی بود از صاحبین حرف تا خریداران و مشتریان، خاطرنشان کرد: در این راستا تأکید استاندار هرمزگان بر حفظ کرامت و رعایت وضعیت معیشتی مردم باشد که پیشنهاد مشترک فرماندار و شهردار بندرعباس بر این بود که ساماندهی در بازارچه 22 بهمن بندرعباس صورت بگیرد.

وی ادامه داد: ملاقاتی هم با ذی‌نفعان این موضوع نیز صورت گرفت و پیشنهادهای مختلفی از جمله ساماندهی در ساحل بندرعباس ارائه دادند که به دلیل مقررات قانونی نیز امکان این امر وجود نداشت و محل‌های جدیدی که سازگار با شرایط شهرسازی است را فرمانداری بررسی کند.

مدرس با بیان اینکه از همکاری و مشارکت صاحبان مشاغل را در این موضوع تقدیر می‌کنم، اضافه کرد: از نخبگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان خواهش می‌کنم در حوزه حفظ سلامت نیز همراهی کرده و کمک به این امر کنند.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری فرماندار و شهردار بندرعباس این موضوع به‌سرعت تعیین تکلیف شده و حق‌وحقوق مردم نیز رعایت شود، عنوان کرد: در این راه قطعاً تمامی تلاش مسئولان کسب رضایت شهروندان و حفظ سلامت و جان افراد است.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها