از سوی فدراسیون بسکتبال اعلام شد

پایان لیگ برتر بسکتبال مردان



فدراسیون بسکتبال پایان لیگ برتر بسکتبال مردان را اعلام کرد.

به گزارش صبح ساحل، فدراسیون بسکتبال با انتشار اطلاعیه ای پایان لیگ برتر بسکتبال مردان را اعلام کرد. در متن این اطلاعیه آمده است : با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت ورزشکاران، مربیان، کادر فنی، داوران و عوامل اجرایی برگزاری مسابقات لیگ برتر و رفع نگرانی خانواده ورزشکاران و سایر دست اندرکاران، فدراسیون بسکتبال ضمن اخذ نقطه‌ نظرات باشگاه‌های حاضر در مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور، با عنایت به نامشخص بودن پیش بینی زمان خروج از بحران ویروس کرونا و تبعیت از دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، ضمن لحاظ نمودن حفظ رده بندی تیم های باشگاهی در پایان مرحله گروهی و عدم اعلام قهرمان لیگ فصل حاضر، تصمیم به اتمام لیگ برتر فصل مسابقاتی 99-98 نمود.

شایان ذکر است در صورت اعلام تقویم برگزاری مسابقات باشگاهی غرب آسیا و قهرمانی باشگاه‌های آسیا از سوی فیبا آسیا، تصمیم گیری در خصوص چگونگی اعلام حضور نماینده باشگاه های ایران در مسابقات فوق با اطلاع مدیران عامل باشگاه های هشت تیم لیگ برتر در فصل مسابقاتی 99-98 اتخاذ خواهد شد.تیم شهرداری بندرعباس تنها نماینده هرمزگان با عنوان هفتمی راهی مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور شده بود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس:حفظ سلامتی بازیکنان از هرچیزی مهمتر است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: امیدوارم در فصل آینده با بهبود وضعیت شیوع کرونا بتوانیم پر قدرت تر ظاهر شده و دل هواداران مان را شاد کنیم. رضا هنگام پور در خصوص اعلام پایان فصل مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور، افزود: به دلیل نامشخص بودن شرایط شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی بازیکنان به نظرم تصمیم فدراسیون مبنی بر تعطیلی مسابقات تصمیم درستی بود.

وی با بیان این که در لیگ برتر تیم ها از وجود بازیکنان خارجی استفاده می کنند و به دلیل نامشخص بودن زمان آغاز مجدد مسابقات تیم ها در سردرگمی به سر می بردند، خاطرنشان کرد: بازیکن خارجی هزینه سنگینی دارد و باید فدراسیون این بخش را هم در نظر می گرفت که به همین دلیل تصمیم گیری در خصوص ادامه مسابقات ا برعهده باشگاه ها قرار داد.سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس ادامه داد: در نظر خواهی صورت گرفته اغلب باشگاه ها با تعطیلی و اتمام مسابقات موافق بودند.

وی با اشاره به این که برخی تیم ها خواستار ادامه مسابقات به دلیل کسب رتبه بهتر بودند اما به نظرم حفظ سلامتی در اولویت است و تصمیم فدراسیون تصمیمی بجا و صحیح بود، عنوان کرد: تیم شهرداری بندرعباس با قرار گرفتن در رتبه هفتم جدول به هدف گذاری خود در ابتدای فصل دست یافت.هنگام پور در پایان گفت: امیدوارم در فصل آینده با بهبود وضعیت شیوع کرونا بتوانیم پر قدرت تر ظاهر شده و دل هواداران مان را شاد کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها