بانوی فوتسالیست مینابی

برای موفقیت شاگردانم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم



ورزش فوتسال درمیناب ارزش واعتبار خاص داشته و دارد.‌ هر چند فوتسال بانوان این شهرستان هنوز به جایگاه اصلی خود دست نیافته است اما از اعتبار خوبی برخوردار است.بانوی فوتسالیست ارزنده مینابی دریکی از روستاهای این شهرستان فعالیت خودرا آغاز کرد وبا تشکیل تیم های پایه فوتسال گامی به جلو برداشت . این مربی شایسته که نزدیک به دوسال است فعالیت مربیگری را دنبال می کند اینک در بخش بنذرک درروستای(‌کش‌قلمان) فعالیت دارد تا از این روستا استعدادهای رابه فوتسال استان و کشور معرفی کند.

گفت و گوی اختصاصی صبح ساحل را با این بانوی فوتسالیست با هم می خوانیم.

 خودتان را به طور کامل معرفی کنید.
بتول شاکری هستم ، متولد 23 دی ماه 1360 در میناب
 از دوران تحصیل خود برایمان بگویید؟
دوران  ابتدایی رادر مدرسه بنت الهدی صدر پشت سر گذاشتم ، سپس به هنرستان ام سلمه رفتم و دیپلم فنی را ازاین هنرستان گرفتم و  فوق دیپلم رادر رشته معماری از آموزشکده کرمان گرفتم .
 چطور شد به فوتسال روی آوردید؟
از سال ۸۶  به صورت تفریحی فوتسال را شروع کردم ودرکنار فعالیت فوتسالی به عنوان داور وبازیکن مشغول فعالیت شدم.
 از سال ۹۰  فوتسال رابه طور رسمی درتیم های میناب شروع کردم .
 چه دوره مربیگری را گذرانده‌اید؟
درسال ۹۵ با شرکت درکلاس مربیگری فوتسال سطح یک ایران به مدرسی الهام فرهمند که درشهرستان میناب برگزار شد مدرک مربیگری فوتسال سطح یک ایران را دریافت کردم.
 از چه سالی کار مربیگری را به صورت جدی دنبال کردید؟
از سال ۹۷ مربیگری  رادر میناب شروع کردم  ویک سال است که مربیگری تیم بعثت روستای کش‌قلمان ازبخش بنذرک میناب را برعهده دارم ودرهمین مدت ۵۴ کار آموز را با حمایت همه‌جانبه دهیاری روستای کش‌قلمان بالا آموزش دادم. 
با تلاش وجدیت خودم لوازم ورزشی شامل کفش ، جوراب ولباس برای بازیکنان تهیه کردم و با تهیه این لوازم ورزشی کارآموزان با شوق وذوق به تمرینات روی آوردند ودلگرمی مرا دوچندان کرده اند‌‌. شرایط بد مالی خانواده ها و گرانی بنزین و نبودن وسیله ایاب ذهاب برای آمدن شاگردانم  به تمرین باعث شد تا شاگردانم  از ۵۴ نفر به ۳۴ نفر  برسند واین مسله مرا سخت نگران کرده است.
 از فستیوال های برگزار شده در استان بگوئید؟
بعد از سه ماه از فعالیتم دراین منطقه با شرکت درفستیوال فوتبال زیر ۱۵ سال استان که درورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد چهار نفر از بازیکنانم انتخاب شدند که درلیست نهایی دونفر بنام های خیرالنسا حسینی و حمیده حسینی برای تیم منتخب استان انتخاب شدند  و بنده هم به عنوان سرپرست تیم منتخب استعدادهای برتر استان انتخاب شدم .دوهفته بعد هم در فستیوال بانوان زیر 18 سال  با 5 بازیکن شرکت کردم ودو نفر از بازیکنانم انتخاب شدند و در لیست نهایی محدثه حسینی برای تیم منتخب استان انتخاب شد.
 بزرگترین آرزوی ورزشی شما ؟
رسیدن شاگردانم به رده های فوتبال وفوتسال برتر استان و کشور و برای موفقیت  آن ها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.
 بهترین وبدترین خاطره ورزشی شما؟
بهترین خاطره ام انتخاب سه نفر از شاگردانم به تیم منتخب زیر ۱۵ سال استعدادهای برتر استان و بدترین خاطره ام انصراف تیم فوتسال پی صخره بانوان میناب که درمسابقات زیر گروه دسته سوم کشور قهرمانی را به دست آورده بود اما به خاطر شرایط بد مالی نتوانستند در ادامه مسابقات شرکت کنند.
 الگوی فوتسالی شما چه کسی بود؟
 برادر بزرگم
 بهترین فوتسالیست بانوان استان از نظر شما کیست ؟
درحال حاضر فهیمه زارعی بهترین فوتسالیست‌هرمزگان وکشور هستند.
 چه انتظاری از مسئولان ورزش استان دارید؟
با توجه به استعدادهای نهفته ای که در روستا ها وجود دارد انتظارم از مسئولان ورزشی این است که  نگاهشان بیشتر به  ورزش روستاها باشد تا مشکلات مالی نتواند مانع ورزش کردن آن ها بشود.
 چطور شد که به عنوان نماینده هیات مسابقات را سرپرستی کردید؟
در یک دوره به عنوان سرپرست هیات  درلیگ های استانی مسولیت داشتم و بعد از آن هم  سرپرستی مسابقات فوتسال زیر گروه دسته سوم   کشور را که به میزبانی شهرستان میناب برگزار شد برعهده داشتم وتیم پی سخره که عنوان نماینده استان  بود مقام قهرمانی راکسب کرد. از دیگر مسئولیت هایی که دراین مدت بر عهده داشتم ناظربازی های لیگ شهرستان میناب بودم.
 برگزاری لیگ برتر فوتسال بانوان چه تاثیری دررشد فوتسال  بانوان دارد؟
با برگزاری لیگ استان بازیکنان مستعدی که در جایجای استان هستند شکوفا می شوند و این مسابقات درآینده بازیکنان بسیار تاثیر گذار است.
 حرف پایانی......‌
از همه کسانی که از نوجوانی تاکنون به من کمک کردند تا در فوتسال و فوتبال موفق باشم به خصوص اعضای خانواده و برادر بزرگم ، مربیانم، هم بازی ها یم و  همچنین از قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال  ، محسن قلاب‌زاده مسوول کمیته آموزش،مریم مرادی زاده، دهیاری کش‌قلمان وهیات فوتبال میناب بی نهایت سپاسگزارم .
برای موفقیت شاگردانم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم
برای موفقیت شاگردانم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم
برای موفقیت شاگردانم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها