مرحله دوم واریز وام یک میلیون تومانی آغاز شد



سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا از آغاز واریز کرحله دوم وام یک میلیون تومان از ظهر امروز خبر داد.
به گزارش صبح ساحل،  حسین میرزایی در ار تباط تلفنی با برنامه روی خط خبر با تشریح جزئیات این مرحله گفت: پس از یکشنبه شب ۷ اردیبهت ماه پیامک‌های ارسال شده از یکم تا هفتم اردیبهشت جدا شد و پس از پالایش در اختیار سازمان هدفمندی قرار گرفت. سازمان هدفمندی هم دیروز اطلاعات را در اختیار بانک مرکزی قرار داد.

وی افزود: در مجموع ۲ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۲۶۳ سرپرست خانوار در لیست جدید قرار گرفتندکه از ظهر امروز بانک‌ها عملیات واریز را انجام خواهند داد.

آقای میرزایی گفت: در مرحله گذشته (هفته قبل) ۱۹ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۱ سرپرست خانوار را در اختیار بانک مرکزی قرار دادیم که برای همه آن‌ها واریز انجام شد به جزء ۳۴ هزار و ۴۲ مورد که مشکلاتی در حساب آن‌ها وجود داشت.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا، در مورد ساز و کار شناسایی سرپرستان خانوار هم با بیان اینکه تا امروز حدود ۴۸ میلیون پیامک دریافت کرده ایم گفت: در واقع ملاک ما سرپرستان خانوار یارانه بگیری هستند که سیم کارت به نام خودشان است و فقط کد ملی را بدون هیچ متن اضافه به ۶۳۶۹ ارسال می‌کنند.

میرزایی افزود: شناسایی به معنایی که پیشتر برای اعطای بسته حمایتی انجام می‌گرفت صورت نمی‌گیرد و آنچه بررسی می‌کنیم تطابق شماره تلفن همراه و شماره ملی لست که متناظر و معادل هم باشند و حتما شماره ملی سرپرست خانوار باشد و سپس بررسی می‌سود که شماره متعلق به سرپرست خانوار یارانه بگیر باشد.
منبع:خبر
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها