مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

به باشگاه های ورزشی آسیب دیده از کرونا، تسهیلات حمایتی پرداخت می شود



مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی، رایزنی هایی با وزارت ورزش و استانداری انجام شده و تسهیلات حمایتی به این باشگاه ها پرداخت می شود
به گزارش صبح ساحل، محمودرضا امیاری روزچهار شنبه اظهار داشت: طبق اعلام وزارت ورزش به باشگاه‌های خصوصی به میزان هر پرسنلی که دارند و حق بیمه پرداخت می‌کنند تا سقف ۱۶۰ میلیون ریال برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت وام با تنفس چهار ماهه و مدت زمان بازپرداخت دو ساله پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه ۳۹۵ باشگاه خصوصی در هرمزگان مشمول دریافت این تسهیلات هستند، خاطرنشان کرد: فهرست باشگاه‌های خصوصی استان که دارای مجوز فعالیت هستند را به وزارت ورزش و جوانان جهت دریافت تسهیلات ارسال کرده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بیان داشت: اماکن ورزشی که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارند و به بخش خصوصی اجاره داده شده است، مشمول بخشودگی اجاره بهاء دو ماهه می‌شوند، که در صورت ادامه این وضعیت بخشودگی‌ها نیز ادامه دارد.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به این بیماری، فعالیت تمام باشگاه‌های ورزشی هرمزگان در رشته‌های مختلف از اسفند پارسال ممنوع شد.

منبع: ایرنا

منتشر شده: 1
سینا
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
سلام چ تاریخی قراره باشگاه ها باز بشه؟
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها