رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی هرمزگان

جایگاه خوبی در فدراسیون داریم



نزدیک به ۷ سال است که سکان ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان را شهریار ایرجی ۴۲ساله برعهده دارد.

ایرجی کارشناس فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان است ودو دوره است که ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان هرمزگان را با رای اعضای مجمع بر عهده دارد.

وی در گفت و گوی اختصاصی با صبح ساحل در مورد عملکرد هیات موتور سواری و اتومبیلرانی در سال گذشته  گفت: در سال ۹۸  پیگیر ایجاد زیر ساخت های تخصصی رشته های مختلف موتورسواری و اتومبیلرانی بودیم که متاسفانه هنوز در مرکز استان راه به جایی نبرده ایم ولی در شهرستان های بستک و بندر خمیر دو پیست خوب و استاندارد موتور کراس با حمایت ادارات ورزش و جوانان ،  فرمانداری ها و ورزشکاران خوب این رشته احداث شده است .

وی بیان داشت:  برای رشته موتور ریس در تمام شهرستان ها بلوار هایی کم تردد مشخص شد که  ورشکاران موتورسوا بتوانند هفته ای یک روز در آن مسیر تردد و به تمرین بپردازند.
همچنین برای رشته اسلالوم و مهارت رانندگی در پارکینگ ورزشگاه  خلیج فارس تمرین و مسابقات انتخابی داشتیم که در نهایت تیم هرمزگان با آموزش های خوب  جعفری رئیس کمیته اسلالوم کشور که مربی بین المللی این رشته هستند در چهار روز متوالی  در چهار راند  پشت سرهم در تمام کلاس ها شرکت کننده داشت و در رنکینگ کمیته اسلالوم فدراسیون نیز راننده هایی معرفی کردیم .
در مسابقات کارتینگ کشوری با همکاری و هماهنگی مجموعه کارتینگ خلیج فارس و مدیریت خوب خانواده  مرادی نسب در درآمدهای کشوری تیم خوب و منسجم اعزام کردیم . در آفرود و سافاری همچون سال های گذشته با مسئولیت  اسداللهی  در همایش ها و مراسم های کشوری حضور داشتیم و هم در حوادث اخیر و سیل ها دوستان خوب ما در این کمیته با سازمان ها و ارگان های امدادی  از جمله  هلال احمر استان  همکاری داشته و تفاهمنامه‌ای در خصوص آموزش متقابل انجام شد.
در مسابقات شتاب ( درگ ) قهرمانی کلاس 8سیلندر اتمسفر  با رانندگی  سید علی اکبر کمالی به مردم خوب استان تقدیم کردیم .
در مسابقات موتور کراس بانوان کشور  سحر رضایی از جناح بستک در کلاس 150 و 250 سی سی در درآمدهای اول و دوم  قهرمان شدند ولی متاسفانه در راند های سوم و چهارم به دلیل تحصیل در مسابقات حضور  پیدا نکردند.
در رالی شهری چهار برنامه خوب با همکاری آموزش و پرورش استان ، اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری داشتیم و توانستیم برای اولین بار این رشته را در محلات بندرعباس برگزار کنیم. در مسابقات کشوری قهرمانی موتور کراس آقایان ، در هر راند تیم اعزام کردیم که متاسفانه به دلیل نداشتن پیست در مرکز استان و عدم انجام مسابقات منظم  ورزشکار ما در جایگاه های پنجم و ششم قرار گرفتند .
ایرجی در مورد جذب ورزشکاران به این رشته ورزشی گفت: متاسفانه با تورم اقتصادی و افزایش قیمت موتور و خودرو و قطعات مربوطه  در سال گذشته و امسال ، و همچنین نداشتن محل خاص و مناسب در مرکز استان و در برخی از شهرستان ها برای تمرین و مسابقات ریزش ورزشکار داشتیم ولی در لیست استان نزدیک به ۱۶۰ ورزشکار سازمان یافته داریم.رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان گفت: با کمک اداره کل ورزش و جوانان پیگیری واگذاری  زمین های مناسب جهت احداث پیست و زیرساخت تخصصی مناسب در مرکز استان و شهرستان های فاقد پیست ، هستیم وجا دارد از مجموعه مدیریتی  اداره‌کل ورزش و جوانان استان بابت حمایت های مالی و پیگیری امور اداری و تامین مجوزها از مراجع ذیصلاح با توجه به شرایط خاص این هیات تشکر کنم .
وی بیان داشت : هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان در شهرستان های ، بندر خمیر ، بندرلنگه ، قشم ، میناب و دشتی پارسیان تنها پیست خاکی موتور کراس دارد و برای دیگر رشته های مهیج خود نیاز به زیر ساخت و پیست مخصوص دارد که از طریق اداره کل و استانداری پیگیر موضوع هستیم .
وی بیان داشت: در شهرستان های بندرعباس ، قشم، بستک ، بندر خمیر ، بندرلنگه هیات های فعال و در شهرستان های میناب ، رودان ، جاسک و پارسیان به دلیل کم بودن  ورزشکار فعال هیات های نیمه فعال و در یک یا دو رشته خاص فعالیت داریم .
ایرجی در مورد حضور ورزشکاران هرمزگانی در تیم ملی گفت : متاسفانه ملی پوش نداریم اما دعوت  شده به اردو جهت  انتخابی تیم ملی  داشته ایم و سحر رضایی در موتور کراس بانوان و  سید علی اکبر کمالی در شتاب به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند.
وی در مورد تامل هیات موتور سواری و اتومبیلرانی با فدراسیون گفت: خوشبختانه هیات هرمزگان با فعالیت های خود توانسته است  در فدراسیون جایگاه خوبی داشته باشد تا جایی که در چند مسابقه کشوری به عنوان نماینده فدراسیون در امر نظارت و برگزاری مسابقات بنده و همکارانم حضور داشتیم .
رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی هرمزگان اظهار داشت: برنامه های سال ۹۹ طبق تقویمی که داریم اجرایی خواهد شد و علاوه بر آن پیگیری زیرساخت‌های تخصصی با حمایت اداره کل ورزش ، فدراسیون و مجموعه  استانداری هستیم و درسال پیش رو مسابقات و تمرین های متعدد درون استانی ، برگزاری کلاس های آموزشی داوری و مربیگری ،  اعزام ورزشکاران برای آموزش به استان های همجوار در دستور کار خود داریم.
وی در پایان از  مجموعه  استانداری،  فرمانداری ها ،  شوراهای تامین استان و شهرستان ها ، ناجا و راهرو ، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان ها و   اصحاب رسانه بابت همکاری خوبشان با هیات موتور سواری و اتومبیلرانی تشکر کرد.

جایگاه خوبی در فدراسیون داریم

جایگاه خوبی در فدراسیون داریم

جایگاه خوبی در فدراسیون داریم

جایگاه خوبی در فدراسیون داریم

جایگاه خوبی در فدراسیون داریم

منتشر شده: 1
میرحامدخوران
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
واقعا جا داره از زحمات استاد و دوست عزیز آقای ایرجی تشکر و قدردانی کرد که با تمام مشکلات و بی مهری های زیاد با صبر و تلاش فراوان همیشه پشتیبان تمامی ورزشکاران در رشته موتور سواری و اتومبیل رانی هستند
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها