رئیس هیات ژیمناستیک هرمزگان:

قول می‌دهم تا سال 1401 چند ملی پوش را به کشور معرفی کنیم



دوسال و دو ماه است که عبدالرحیم سپهرتاج سکان ریاست هیات ژیمناستیک استان هرمزگان را برای بار دوم به دست گرفته است. برای این که از عملکرد این هیات در سال گذشته با خبر شویم گفت و گوی اختصاصی را با ایشان انجام داده ایم.


سپهر تاج در مورد عملکرد هیات ژیمناستیک در سال گذشته به صبح ساحل گفت: میزبانی مسابقات ترامپولین بانوان کشور را داشتیم که در این مسابقات تیم بانوان بر سکوی دوم ایستاد. وی بیان داشت: تیم استان در مسابقات قهرمان کشوری ریتمیک بانوان که به میزبانی تهران برگزار شد در مکان سوم قرار گرفت.
دو تیم هنری نونهالان پسر استان  در مسابقات منطقه پنج کشور شرکت کردند که  تیم «الف» استان اول و تیم «ب» ما دوم شد.
وی از برگزاری کلاس های مربیگری ترامپولین و پارکورهم خبر داد و گفت : در بحث آموزشی جدیت خاصی داریم زیرا اعتقاد دارم هرچه کلاس های آموزشی بیشتر باشد یقینا ژیمناستیک ما پیشرفت بیشتری خواهد کرد.

  قول می‌دهم تا سال 1401 چند ملی پوش را به کشور معرفی کنیم

     

 
سپهر تاج بیان داشت :  تعامل خوبی با فدراسیون داریم و تمام کسانی که عملکرد هیات را در دو سال اخیر دنبال می کنند قطعا تحول و پیشرفت هیات را نسبت به دوره قبل شاهد بوده اند  و همین امر می طلبد که برای رسیدن به اهدافمان در سال های آتی از حمایت قاطع اداره کل برخوردار باشیم و لازم می دانم از امیاری مدیرکل ورزش و جوانان  و همکاران ایشان به پاس همکاریشان تشکر نمایم. وی گفت:  نیاز به تهیه وسایل جدید داریم چون خیلی از وسایل ما در خانه ژیمناستیک قدیمی هستند و به لطف خدا این کار هم صورت خواهد گرفت.


رئیس هیات ژیمناستیک استان درباره حضور ورزشکاران استان در  این رشته در تیم ملی هم گفت:  در دو دوره قبل که بنده رییس هیات بودم و مربی خارجی آقای هایک را به مدت ۵ سال جذب کردم  سه ملی پوش را به کشور معرفی کردیم ولی بعد از بنده دیگر این اتفاق نیفتاده است و با آمدن دوباره‌ام به هیات تمام تلاش خود را خواهم کرد تا ژیمناستیک استان دوباره بازیکن ملی پوش داشته باشد و همان گونه که اطلاع دارید  برای ساختن یک ملی پوش در ژیمناستیک حداقل چهار سال زمان نیاز است که  با برنامه ریزی خوبی که هیات دارد تا سال ۱۴۰۱ چند ملی پوش را به کشور معرفی می کنیم .

  قول می‌دهم تا سال 1401 چند ملی پوش را به کشور معرفی کنیم

 

وی در خصوص فعالیت های شهرستان های استان در رشته ژیمناستیک گفت: ۹ شهرستان فعال داریم که به هفت شهرستان با توجه به  فعالیت شان از ۵ میلیون تا ۱۰ میلیون کمک جهت خرید وسایل سخت افزاری کرده ایم و تعامل خوبی با هیات های شهرستان داریم. عبدالرحیم سپهر تاج گفت: عملکرد بسیار خوب هیات در دوسال اخیر باعث شده  که نگاه فدراسیون به استان هرمزگان معطوف شود و لازم می دانم از خانم درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک  و همکاران ایشان تشکر نمایم.

  قول می‌دهم تا سال 1401 چند ملی پوش را به کشور معرفی کنیم

 


رئیس هیات ژیمناستیک استان بیان داشت: برای سال ۹۹ برنامه های زیادی داریم و در ادامه برنامه های سال ۹۸ که بیشتر برای رده‌های پایه برنامه ریزی شده بود همچنان این  برنامه ها   ادامه خواهد داشت . وی در ادامه از برگزاری اردوی تیم ملی آکروژیم در بندرعباس، برگزاری مسابقات قهرمان کشوری در قالب مسابقه بزرگ آکروژیم، برگزاری مسابقه منطقه ای هنری به میزبانی هرمزگان در رده نونهالان(آقایان)  خبر داد.  رئیس هیات ژیمناستیک استان در پایان اظهار داشت: با توجه به این که بنده سرپرست شاخه آکروژیم کشور هستم از پتانسیل های خوب هرمزگان در ‌آکروژیم کشور بیشتر بهره خواهم برد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها