مرگ دلخراش راننده کامیون سوخت/حادثه ای که در دو راهی سیاهو رخ داد



واژگونی یک دستگاه  تانکر سوخت گازوییل که از بندرعباس به سمت حاجی آباد در حال حرکت بوده،در دوراهی سیاهو، باعث حریق و مرگ راننده شد.


به گزارش صبح ساحل،  به گفته سرهنگ مهدی نیکبخت  رییس پلیس راه هرمزگان  ، راننده به علت تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیج محور بندرعباس-حاجی آباد 500متر بعد از دو راهی سیاهو موجب واژگونی خودرو شد.39 دقیقه از  بامداد سی و یکم اردیبهشت ماه گذشته بود که ماموران آتش نشانی بندرعباس از حریق یک دستگاه کامیون حامل سوخت مطلع شدند .


معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس با بیان این خبر گفت: : بر اساس اعلام این حادثه، بلافاصله تیم های عملیاتی آتش نشانان از ایستگاه های شماره 2 و 3  آتش نشانی بندرعباس به محل اعزام شدند.که با توجه به بُعد مسافت در ساعت یک و 28 دقیقه به محل رسیدند. سر آتش یار حسن امینی زاده افزود:با تلاش های تیم آتش نشانی بندرعباس و همچنین آتش نشانی گهره و هلال احمر این حریق اطفا و مهار شد  . وی ادامه داد :راننده که به بیرون از کامیون پرت شده بود و همچنین دچار سوختگی شده بود، قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی جان خود را از دست داد.امینی پایان این عملیات را در ساعت 02 و 39 دقیقه بامداد عنوان کرد .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها