جسد مردی با دستان بسته در جنگل‌های میناب کشف شد



جسد مردی مجهول الهویه در جنگل های روستای دهو شهرستان میناب پیدا شد.

به گزارش صبح ساحل، محمد اسلامی دهیار روستای دهو میناب اظهار کرد:حوالی ساعات ۱۹روز پنجشنبه یکم خرداد ماه یکی از اهالی روستای دهو که در حال بریدن تنه درختان کرت در جنگل های سولان این روستا بود جسد یک فرد مجهول الهویه را در درون گودال شناسایی می کند.

وی افزود: در پی تماس تلفنی این جوان به دنبال کشف این جسد در منطقه جنگلی روستای دهو بلافاصله با همکاری پاسگاه انتظامی، دهیار و شورای اسلامی به همراه اکیپی از ماموران پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و … در محل مورد نظر حاضر شدند و ماموران پلیس تحقیقات مقدماتی خود را جهت شناسایی هویت فرد یاد شده آغاز کردند.

دهیار روستای دهو خاطر نشان کرد: آنچه از شواهد امر پیدا بود اینکه پس از بستن دستان مقتول از پشت سر قتل صورت گرفته و پس از آن قاتل از محل مورد نظر متواری می شود و حداقل ۵ روز از مرگ این مرد می‌گذشت.

اسلامی اذعان داشت:به دستور مقام قضایی جنازه پیدا شده جهت تعیین علت اصلی و چگونگی انجام قتل و انجام آزمایشات لازم کالبد شکافی به سردخانه بیمارستان میناب انتقال پیدا کرد.

روستای دهو با جمعیتی بیش از چهار هزار نفر یکی از روستاهای پرجمعیت بخش مرکزی شهرستان میناب استان هرمزگان است که در فاصله ی ۱۵کیلومتری شهرستان و در جاده ی تیاب واقع است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها