عامل توهین و تهدید علیه اعضای شورای شهر شناسایی شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و احضار عامل توهین و تهدید علیه اعضای شورای شهر در فضای مجازی در یکی از شهرستان های استان خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر گفت: در پی انتشار کلیپ هایی با مضمون تهدید علیه شهردار و اعضای شورای شهر توسط فرد یا افرادی ناشناس و مطالبه آنان مبنی براینکه یا هر چه سریعتر تکلیف انتخاب شهردار جدید را مشخص کنند یا شورای شهر باید تعطیل شود، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و به منظور پیشگیری از شکل گیری فضای تخریب و شبهه افکنی،با هماهنگی قضایی ،در این خصوص پرونده ای تشکیل و اقدامات فنی و اطلاعاتی کارشناسان پلیس فتا اغاز شد.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: با تلاش بی وقفه کارشناسان پلیس فتا متهم اصلی شناسایی و به پلیس فتا احضار شد که وی ضمن اظهار پشیمانی از شیوه اعتراض خود،انگیزه خود را مسائل به وجود آمده در رابطه با انتخاب شهردار، مشکلات عمرانی شهر، تشویق دوستان به ویژه خواسته صاحب کارش برای ضبط و انتشار کلیپ مذکور عنوان کردکه بر همین اساس تعهدات لازم از وی و صاحبکارش اخذ و پرونده مربوطه برای تصمیم نهایی به دادسرا ارسال شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با بررسی های دقیق صورت گرفته موضوعاتی مانند استعفای شهردار قبل، عدم تأیید شهردار جدید توسط هیات تطبیق مصوبات شوراهای شهر و روستا، معوقات حقوق کارگران شهرداری، استعفای 2 نفر از اعضای شورای شهر، انباشت زباله و نخاله های ساختمانی، جولان سگ های ولگرد در داخل و حواشی شهر، در شکل گیری گلایه و انتقادات شهروندان این شهر بندری به عملکرد شورای شهر و شهرداری نقش جدی داشته است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها