۲۱۶ واحد مسکونی به همت خیرین مسکن ساز در هرمزگان احداث شد



استاندار هرمزگان گفت: خیران مسکن ساز استان تاکنون ۲۱۶ واحد مسکونی برای اقشار کم بضاعت در شهرستان های مختلف هرمزگان احداث کردند.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی جمعه  شب در نشستی در همین رابطه ضمن قدر دانی از تلاش های خیران در بخش های مختلف از جمله مسکن، اظهار داشت: بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته ۴۱۲ واحد مسکونی جدید نیز توسط خیرین مسکن ساز استان هرمزگان برای اقشار هدف در شهرستان‌های مختلف این استان ساخته می‌شود.

وی با تاکید بر حضور نماینده انجمن خیران مسکن ساز در جلسات شورای مسکن هرمزگان، افزود: همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با استفاده از ظرفیت های خیرین، دستگاه‌های حمایتی و تمامی دستگاه‌های اجرایی بتوانیم برای اقشار مستمند و خانواده‌های دارای افراد معلول، مسکن بسازیم.

همتی ادامه داد: قانون نیز معافیت هایی را برای خیرین مسکن ساز از جمله در زمینه انشعابات آب و برق و همچنین اختصاص زمین رایگان از سوی اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در نظر گرفته است.

استاندار هرمزگان گفت: باید خواسته های انجمن خیران مسکن ساز در نشست های شورای مسکن مطرح و اقدامات لازم در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات از سوی دیگر دستگاه‌های مرتبط همچون شهرداری ها، بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد:از همه ظرفیت های قانونی برای خانه دار شدن افراد بی بضاعت باید بهره گرفت تا شرایط برای تامین مسکن افراد بی بضاعت و خانوار های دارای اعضای معلول روان سازی شود .

همتی ابراز داشت:تامین مسکن و درمان از جمله نیازهای مهم جامعه به شمار می رود که در دولت تدبیر و امید این نیازها در قالب طرح تحول سلامت و طرح های مختلف برای تامین مسکن عملیاتی شده است.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها