راه اندازی سامانه پیامکی ارسال ثبت درخواست شهروندان در آرامستان بندرعباس



 رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس، از راه اندازی سامانه پیامکی ارسال ثبت درخواست‌های شهروندان در این سازمان خبر داد.

 به گزارش صبح ساحل ، علیرضا بهمن نژاد بندری در این ارتباط، اظهار کرد: در راستای گسترش خدمات الکترونیکی و غیر حضوری شهروندان این سامانه پیامکی راه اندازی شد.
 وی افزود: هدف از ایجاد سامانه پیامکی در مرحله اول اطلاع رسانی به خانواده متوفی در خصوص اقدامات انجام شده که مورد درخواست آنها است را فراهم کرده ایم تا نیاز به خانواده متوفی برای سرکشی مکرر و اطلاع از نحوه انجام کار را مرتفع کند.
 وی با بیان اینکه راه اندازی این سامانه پیامکی تأثیر به سزایی در کاهش مراجعات حضوری، رضایتمندی و کاهش در هزینه رفت و آمد شهروندان به آرامستان بندرعباس را دارد، گفت: تمامی امور عمرانی شامل نصب و تعمیر سنگ‌های قبور، نصب صندلی و ساخت آلاچیق در بهشت زهرا (س) توسط این سازمان اجرا می‌شود که شهروندان می‌توانند با ثبت درخواست خود از طریق سامانه پیامکی از مراحل انجام اقدامات خود اطلاع یابند.
 بهمن نژاد ادامه داد: از شهروندان گرامی تقاضا داریم ضمن همکاری با واحد اجرایی و عمرانی سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از بکارگیری اشخاص ثالث در محوطه بهشت زهرا (س) بندرعباس خودداری نمایند.
 وی در خصوص اقدام بعدی در راستای خدمات الکترونیکی و غیر حضوری شهروندان به آرامستان، عنوان کرد: سازمان آرامستان در نظر دارد در آینده از طریق دوربین‌های مداربسته جهت ذکر فاتحه و ارتباط آنلاین با قبور متوفیان و بازماندگان که به دلیل بعد مسافت (اقامت در استان دیگر و خارج از کشور) قادر به حضور در بهشت زهرا (س) بندرعباس نمی‌باشند را برقرار کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها