شلیک مرگبار پدر به پسرش در جنگل دهو میناب / عاملان قتل دستگیر شدند



مرد مینابی، پسر 22 ساله اش را با شلیک گلوله به  قتل رساند. این مرد مسن، اعتیاد شدید پسر به شیشه  و درگیری اش  با خانواده را انگیزه قتل دانست.

عصر پنجشنبه بود مانند اکثر اوقات، صدای تبر و اره موتوری از جنگل های سولان میناب شنیده می شد و حکایت  از قطع  درختان کرت داشت  اما در این روز، به جز این صدای خشن، صداهای به گوش می رسید مبنی بر کشف جسد مرد جوان ناشناسی در گودال جنگل .ساعت حوالی 19 یکم خردادماه. جوان 24 ساله ای که به همراه 5 نفر دیگر  به عنوان کارگر مشغول قطع کردن درختان کرت بود ناگهان چشمش به جسدی در گودال خاکی افتاد  که دستانش از پشت بسته شده و حدود چند روزی  از مرگش گذشته بود.

محمد اسلامی دهیار روستای دهو میناب در این خصوص گفت: یکی از اهالی روستای دهو که در حال بریدن تنه درختان کرت در جنگل های سولان این روستا بود جسد یک فرد مجهول الهویه را در درون گودال شناسایی کرد وی ادامه داد: پس از اطلاع از این موضوع به محل حادثه  که در 2 کیلومتری  من قرار داشت  رفتم ولی به علت راه فرعی، ناهموار و جنگلی، 20 دقیقه ای گذشت تا به صحنه حادثه برسم. اسلامی ادامه داد:بلافاصله پاسگاه انتظامی حکمی و شورای اسلامی به همراه اکیپی  از ماموران پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و … در محل مورد نظر حاضر شدند و ماموران پلیس تحقیقات مقدماتی خود را جهت شناسایی هویت فرد یاد شده آغاز کردند.وی اضافه کرد:ساعت حدود 12 شب به دستور مقام قضایی جنازه پیدا شده جهت تعیین علت اصلی و چگونگی انجام قتل و انجام آزمایشات لازم کالبد شکافی به سردخانه بیمارستان میناب انتقال یافت.

روایت پلیس از عاملان قتل 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میناب با بیان اینکه عاملان قتل کمتر از 48 ساعت از وقوع حادثه دستگیر شدند افزود: در پی تماس تلفنی دهیار یکی از روستاهای تابعه این شهرستان مبنی بر کشف جسد مردی با دستان بسته و صورت خونین در جنگل های اطراف روستا، بلافاصله موضوع بصورت ویژه در دستور کار کار آگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.به گفته سرهنگ " نادرکریمی"، ماموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام شدند و در بررسی تخصصی هویت مقتول (جوان 22 ساله ) را شناسایی که مشخص شد مقتول بوسیله سلاح گرم به قتل رسیده  است، مامورین تحقیقات خود را برای شناسايي ودستگیری قاتل متواری اغاز و با انجام تحقيقات ميداني و بهره گیری از شیوه های پلیسی به خانواده مقتول مظنون و با هماهنگی قضایی، پدر متوفی و دو فرزندش را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.

اعترافات تکان دهنده پدر

پدر مقتول اهل و ساکن  روستای تمبک میناب   در بازجویی های لب به اعتراف گشوده و معترف شد که فرزندش به دلیل اعتیاد شدید به مواد مخدر شیشه هر روز به بهانه های مختلف با اعضائ خانواده به جهت تامین هزینه مواد مخدر درگیری داشته که با توجه به مشاجره و تهدید مادر خود توسط مقتول در روز حادثه، با همدستی دو برادرش او را به جنگل های اطراف روستا برده و با شلیک چند گلوله وی را به قتل رسانده و در جنگل رها نموده است و از محل متواری شده اند. جانشین فرماندهی انتظامي شهرستان میناب با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاش کشف شد، اظهار داشت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

گفتنی است: روستای دهو با جمعیتی بیش از چهار هزار نفر یکی از روستاهای پرجمعیت بخش مرکزی شهرستان میناب است که در فاصله ی ۱۵کیلومتری شهر میناب و در جاده ی تیاب واقع است.

شلیک مرگبار  پدر به پسر شیشه ای/عاملان قتل دستگیر شدند

غیرقابل انتشار: 1منتشر شده: 1
سلمان خان
۵ خرداد ۱۳۹۹
اینجوری هست دیگه وقتی که پدربا مال حرام زندگی می‌کنه دیگه کافر میشه و میزنه بچه خودش رو بدون آب دادن می‌کشه یا امام زمان هر چه زودتر بیا که بنده هات بخاطر پول همدیگه رو دارن قتل عام میکنن
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها