مدیرعامل سازمات منطقه آزاد قشم:

احضار مدیر متخلف شیلات قشم / دارایی مدیران زیره ذره بین است



مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سلامت اداری و برخورد با فساد در اولویت کاری سازمان منطقه آزاد قشم است و در این راه با مدیرانی که بخواهند از موقعیت خود سوء استفاده کنند، طبق قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی برخورد جدی می شود.

به گزارش روز شنبه خبرنگار صبح ساحل از قشم حمیدرضا مومنی در آیین تودیع و معارفه مدیر شیلات و کشاورزی و مدیر مرکز بین المللی رشد سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با شناسایی تخلف مدیر شیلات، احصای تخلفات وی و ارجاع به اداره کل حراست این سازمان، مدیر مربوطه برکنار و تحویل مقامات امنیتی شد.

وی با بیان اینکه برخورد با فساد در بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم مدتهاست آغاز شده، ادامه داد: در چند ماه گذشته در جریان یکی از موارد فساد در سازمان با شناسایی یکی از کارکنان متخلف بخش مالی سازمان و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، پرونده اختلاس وی هم اکنون نیز در جریان است.

وی همچنین با اشاره به یک مورد جعل اسناد از سوی سرمایه گذاران سوری و مراجعه کنندگان سازمان منطقه آزاد قشم، افزود: با بررسی های انجام شده، تخلفات به سرعت به دستگاه های نظارتی ارجاع شد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از ثبت دارایی های مدیران سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد و افزود: باید مشخص شود مدیران چه دارایی هایی دارند و در مدت مسئولیتشان چه میزان به دارایی هایشان اضافه شده است.

وی شفافیت را رکن اساسی برای رشد و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم برشمرد و اضافه کرد: با تمامی تخلفات در بخش های مختلف سازمان، برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد: هرگونه تخلف، کم کاری و نقطه ضعفی که در منطقه آزاد قشم می بینند را با مکانیزم جدیدی که تعریف کردیم، توسط روابط عمومی دریافت و پس از تجزیه و تحلیلو به منظور انعکاس به بخش ها و معاونت های مختلف اعلام می شود.

وی تاکید کرد: حتما اقدام اجرایی و اصلاحی انجام شود در رفع مشکلات مردم جزیره.

وی همچنین در ادامه بیان داشت، با دیده منت تمامی نقدها و نظرات مردم خوب جزیره را می شنویم و در مسیر رفع مشکلات و موانع گام برمی داریم.

در این مراسم، "حامد عبداللهی" مدیر شیلات و کشاورزی برکنار و "منصور آزاد" سرپرست جدید شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم شد.

همچنین در حکم دیگری "محمدرضا عباسی" جای خود را به "کمال بیرامیان" داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها