تولید پنج قطعه موسیقی جدید در مرکز خلیج فارس



مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت: پنج قطعه شعر و موسیقی جدید به نام‌های« براروم»، «قله امید»، «پلاک های ماندگار»، لاله‌های عاشق» و «پهلوان جبهه» در واحد موسیقی مرکز خلیج فارس تولید شد.

به گزارش صبح ساحل، مهران جلائی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: قطعه «براروم» با آهنگ سازی مهدی آرامباش و خوانندگی رضا نصیری، تنظیم عمران طاهری، در ساختارپاپ و درخصوص برادر با مدت زمان سه دقیقه تولید وساخته شده است. 
وی بیان داشت: قطعه «قله امید» نیز با موضوع همدلی و کار وتلاش به مدت زمان سه دقیقه با آهنگسازی و تنظیم مهدی آرامباش و خوانندگی مسعود جعفری بفرویی در ساختارپاپ توسط واحد شعر و موسیقی صداوسیمای خلیج فارس تولید شده است.  
این مسوول اظهارداشت: قطعه «پلاک های ماندگار » نیز با موضوع شهدای جبهه و مدافعان حرم با آهنگسازی، تنظیم وخوانندگی عمران طاهری، در ساختار پاپ و مدت زمان سه دقیقه تولید شده است.  
جلایی ادامه داد: قطعه «لاله های عاشق» در ساختار ارکسترال با موضوع کنگره شهدای استان هرمزگان به خوانندگی مهدی آرامباش، غلامرضا صنعتگر ، حمید بشم و مجیدکمالی و آهنگسازی مهدی آرامباش و تنظیم صابر آرامباش تولید شده است.
وی یادآورشد: قطعه «پهلوان جبهه» نیز با موضوع رشادت ها و شهادت سردار سلیمانی به مدت زمان سه دقیقه به خوانندگی مسعود جعفری بفرویی درساختار پاپ و تنظیم و آهنگسازی مهدی آرامباش در واحد موسیقی مرکزخلیج فارس تولید شده است.
وی بیان داشت: آثار تولید شده در واحد شعر و موسیقی صداوسیمای خلیج فارس، ضمن تصویب در مرکز موسیقی وسرود سازمان صداوسیما، مجوز پخش از شبکه‌های سراسری را نیز دریافت کرده است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها