قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد



گروه خودروسازی سایپا با صدور بخشنامه‌ای، شرایط فروش فوق‌العاده و قیمت محصولات خود را اعلام کرد.

به گزارش صبح ساحل، بر اساس بخشنامه سایپا فروش فوق العاده هفت محصول این گروه خودروسازی به مناسبت عید سعید فطر و سالروز آزادی خرمشهر، از امروز (یکشنبه، چهارم خرداد ماه) آغاز می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کدکاربری و رمز عبور اقدام کنند.

متقاضیانی که پیش از این نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کدکاربری و رمز عبور اقدام کرده اند، لازم است مجدد به این سایت مراجعه و اطلاعات خود را به روزآوری کنند تا کدکاربری و رمز عبور جدید برای آنها صادر شود.

همچنین شماره کارت، حساب بانکی و شبا که ۵۰ درصد واریزی اولیه از آن به حساب شرکت سایپا واریز می شود، باید متعلق به شخص متقاضی باشد تا در صورت انتخاب نشدن در قرعه کشی مبلغ پرداختی به حساب فرد، برگردانده شود.

متقاضیان خرید محصولات سایپا می توانند از ساعت هشت روز چهارشنبه (هفتم خردادماه) به مدت یک هفته (تا ۱۴ خرداد ماه) به صورت شبانه روزی به سایت فروش سایپا مراجعه کرده و نسبت به انتخاب خودرو و واریز ۵۰ درصد قیمت آن اقدام کنند؛ در این مرحله نیاز به انتخاب رنگ خودرو و نمایندگی نیست.

متقاضیانی که تا روز چهارشنبه موفق به دریافت کدکاربری و رمز عبور نشدند می توانند همزمان با شروع ثبت نام ( ساعت هشت صبح روز چهارشنبه هفتم خرداد) ابتدا نسبت به دریافت کدکاربری و رمز عبور اقدام کرده و سپس وارد مراحل بعدی شوند.

بر اساس بخشنامه منتشر شده از سوی سایپا، مبلغ ودیعه قبل از قرعه کشی که ۵۰ درصد ارزش نهایی خودرو است، برای محصول تیبا ۲۷ میلیون تومان، برای تیبا۲ مبلغ ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، برای ساینا ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، برای وانت ۱۵۱ مبلغ ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، برای نیسان دوگانه سوز ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، برای نیسان دیزل ۷۸ میلیون تومان و برای پیکاپ دوکابین ریچ ۱۱۰ میلیون  و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود.

قیمت خودروها در طرح فروش فوق العاده قطعی است و مبلغ باقی مانده در صورت انتخاب شدن در قرعه کشی از متقاضی دریافت می شود.

موعد تحویل خودروها ۹۰ روز پس از تاریخ ارایه و تایید نهایی چک ها بوده و زمان واریز وجه مابه التفاوت ۴۸ ساعت پس از اعلام نتایج است.

همچنین سه میلیون و ۹۱۰ هزار تومان از بهای هر خودرو طی یک فقره چک با موعد بازپرداخت ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ دریافت می شود و به واسطه این میزان تسهیلات سند خودرو در رهن گروه خودروسازی سایپا باقی می ماند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها