فرماندار بندرعباس:

انبارهای‌نگهداری کالا بدون کد شناسه صنفی پلمپ می شوند



فرماندار شهرستان بندرعباس نسبت به اتلاف وقت عمده فروشان مواد غذايي جهت جابجايي واحدهاي صنفي خود از سطح شهر به مجتمع صنفي شهدای اصناف هرمزگان هشدار داد.
به گزارش صبح ساحل،  عزيزاله كناري شامگاه شنبه در نشست کمیته ساماندهی صنوف بنکداران شهرستان بندرعباس گفت: با حضور روسای اتاق اصناف، اتحادیه، رئیس اداره امور اصناف سازمان صمت،  کارشناسان پلیس راهور ،اداره نظارت بر اماکن عمومی تعزیرات حکومتی استان، شاخص عوامل تاخير ۷ ماهه جابجايي بنكداران، بررسي شد. 
وي در ادامه با تاکید بر تسریع بیشتر به اتمام کارهای جزئی باقیمانده اين پروژه افزود: برقراري خطوط ارتباطی و اتصال به شبکه اینترنت مجتمع صنفي شهداي اصناف هرمزگان با رايزني مدیرعامل شركت مخابرات استان هماهنگ و مقرر گرديد در ابتدای هفته آتی مورد بهره برداری قرار گیرد. همچنین روشنائی بولوار ورودی نیز با شهردار و شرکت برق مذاکره تلفنی انجام و مقرر شد تا پایان هفته جاری انجام گردد.اسماعیلی رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذايي با ارائه گزارشی از روند صدور ۷۰درصد  پروانه کسب در مجتمع جدید مساعدتهای همکاران صنفی و اتاق اصناف، آن را مطلوب خواند و خواستار تسریع در انجام پروژه روشنائی، ارتباطات و امنیت انتظامی را مطرح کرد.
در این جلسه مقرر شد بعد از تعطیلات عید فطر با همکاری سازمان صمت آن دسته از انبارهای نگهداری کالا بدون کد شناسه صنفی  جامع انبارها پلمپ گردد. همچنین متصدیان صنوفی که در شهرک صنفی مستقر شده اند سریعا نسبت به انتقال کالای باقیمانده از انبارهای سطح شهر اقدام نمایند. پلیس راهور نیز بنا بر مصوبه قبل از ورود خودروهای سنگین حامل موادغذایی به داخل محدوده شهری خودداری وآنان را به سمت مجتمع تجاری واقع در بلوار راه آهن هدایت نماید.
همچنین ادارات تعزیرات حکومتی و نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان باید بر حسب قوانین و مقررات با متمردین متخلفین برخورد قانونی نماید.مرکز بهداشت شهرستان نیز در پاسخ به استعلام متقاضیان پروانه کسب تسریع و انبارهای غیر بهداشتی را حسب حکم قضایی پلمپ نماید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها