بیش از ۴۵ هزار دانش آموز کلاس اولی در هرمزگان وارد مدرسه می شوند



معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان پیش بینی کرد: در سال تحصیلی (۱۳۹۹-۱۴۰۰) بیش از ۴۵ هزار دانش آموز کلاس اولی در استان وارد مدرسه ‌شوند.

به گزارش صبح ساحل، ایرج بیت اللهی عصر یکشنبه با اعلام این خبر گفت: ثبت نام نوآموزان بدو ورود به دبستان از یکم خردادماه جاری  آغاز شده و تا پایان مرداد ۹۹ ادامه دارد.
وی بیان داشت: درسال تحصیلی جاری نیز (۹۸-۹۹) ۴۳ هزار و ۶۷۸ دانش آموز کلاس اولی در مدارس هرمزگان مشغول به تحصیل هستند که پوشش تحصیلی دوره ابتدایی به ۹۸ درصد رسیده است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: پوشش صددرصدی دانش آموزان در دوره ی ابتدایی از سیاست های وزارت آموزش وپرورش است.
بیت اللهی با اشاره به سند تحول بنیادین اظهارکرد: برنامه ریزی وتمهید مقدمات برای پوشش کامل دوره آموزش عمومی و برخورداری دانش آموزان از کیفیت مناسب آموزشی از اولویت های مهم و اساسی آموزش وپرورش استان هرمزگان است.
وی گفت: توسعه عدالت آموزش از طریق افزایش فرصت های برابر و نیز ارتقاء پوشش آموزشی بخشی از سیاست ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی است.
این مسوول افزود: توجه به آموزش و تربیت مطلوب و اثربخش در دوره ابتدایی بسیار ضروری است و آموزگاران کلاس اول، معماران خشت اول تعلیم وتربیت هستند.
 هم اکنون تعداد ۲۲۷ هزارو۵۶۱ دانش آموز در مدارس ابتدایی هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها