املاک مازاد بنیاد شهید هرمزگان به مزایده گذاشته شد



مجوز فروش املاک مازاد بنیاد شهید استان هرمزگان دریافت و تاکنون ۲ مزایده در همین راستا انجام شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: به همین منظور حدود شش ملک مازاد بنیاد شهید این استان برای فروش به مزایده گذاشته شده است.

عطا ناوکی روز دوشنبه گفت: بابت فروش املاک بنیاد شهید استان هرمزگان هیچ مبلغی از این استان خارج نخواهد شد و تمامی مبالغ صرف هزینه‌های جاری درهمین استان می‌شود.

وی ادامه داد:عملیات ساختمانی اداره کل بنیاد شهید استان نیز به میزان یک‌هزار و ۲۵۰مترمربع و ساختمان بنیاد شهید شهرستان بندرعباس ظرف مدت دوماه آینده آغاز خواهد شد.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، به زودی نمایندگی بنیاد شهید کیش نیز راه‌اندازی می‌شود.

ناوکی در بخش دیگری در خصوص ساماندهی گلزار شهدا نیز گفت: هرمزگان تنها استانی است که گلزار شهدا آن به طور کامل ساماندهی شده‌ است.

ناوکی ادامه داد: بیشترین کار ساماندهی این گلزارها مربوط به مرمت و بازسازی است که همکاری و توجه فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها را می‌طلبد.

وی در این رابطه به این سخن امام راحل مبنی براینکه؛«همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود»، افزود: توجه به ساماندهی گلزار شهدا برکات زیادی را به دنبال دارد.

این مسوول توصیه کرد: ارگان‌های اجرایی و دولتی بخشی از اعتبارات خود را برای ساماندهی گلزار شهدای استان اختصاص دهند.

به گفته ناوکی، در چهارماه گذشته مرحله دوم گلزار شهدا بیکاه رودان و میناب ساماندهی و همچنین مرحله دوم گلزار شهدا قشم نیز آغاز شده است.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها