وام ۲ میلیون تومانی کرونا کی واریز می‌شود؟



سخنگو ستاد تسهیلات کرونا گفت: ما به تعدادی از سه گروه کارگری رانندگان، دستفروشان و کارگران ساختمانی پیامک ارسال کرده‌ایم، ولی در خصوص مابقی هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

قرار بود برای سه گروه کارگری در مرحله دوم وام کرونا تا سقف یک میلیون تومان بیشتر حداکثر تا روز ۲۸ اردیبهشت ماه واریز شود که این پرداختی انجام نشد.

به گزارش صبح ساحل، حسین میرزایی، سخنگو ستاد تسهیلات کرونا علت عملی نشده وعده واریز مازاد وام یک میلیون تومانی تا روز ۲۸ اردیبهشت ماه را چالشی بودن اطلاعات متقاضیان بین سازمان‌ها اعلام کرد.

وی افزود: ما یک پیامک به گروهی از این متقاضیان ارسال کرده‌ایم مبنی بر این که اگر مایل به دریافت مبلغی مازاد بر یک میلیون تومان وام کرونا هستند عدد یک را به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

میرزایی که سخنگو ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی نیز هست، در خصوص یارانه معیشتی گفت: همچنین درباره لیست کسانی که یارانه معیشتی می‌گیرند عنوان کرد: یک عده در لیست یارانه بگیران نبودند و متقاضی دریافت یارانه معیشتی هستند که تا آخر خرداد ماه امسال درخواست آنها طبق روال بررسی می‌شود و ثبت اطلاعات را انجام می‌دهیم و اگر تایید شوند از تیر ماه یارانه معیشتی را می‌گیرند.

میرزایی افزود: اگر کسی از آبان سال گذشته خانوارشان جدا شده و از نظر مالی مشمول دریافت یارانه معیشتی شود به لیست تیرماه اضافه می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: وضیعت کسانی که در سال گذشته اعتراض خود را نسبت به عدم دریافت یارانه معیشتی ثبت کرده‌اند و سپس اجازه بررسی اطلاعات مالی را دادند اما مشمول نشده‌اند دوباره بررسی می‌شود.

بنابراین در لیست یارانه معیشتی ماه جاری تغییری ایجاد نمی‌شود.

منبع: تجارت نیوز

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها