آزمون حضوری دانش آموزان پایه نهم در هرمزگان آغاز شد



آزمون حضوری دانش آموزان پایه نهم هرمزگان از امروز آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز آزمون حضوری دانش آموزان پایه نهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی درهرمزگان خبر داد.

دادی زاده گفت: آزمون دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری در استان برگزار و در بقیه پایه‌ها به صورت آنلاین و برخط برگزار می‌شود.

او افزود: در مناطقی هم که امکان برگزاری آزمون به صورت آنلاین ممکن نیست امتحانات به صورت ارزیابی معلمان از درس نامه‌هایی که به دانش آموزان در منازل ارائه شده است برگزار می‌شود.

مدیر کل آموز ش و پرورش هرمزگان گفت: آزمون آنلاین و حضوری دانش آموزان همه پایه‌ها به جز پایه دوازدهم تا ۲۷ خرداد ماه به اتمام می‌رسد.

دادی زاده افزود: آزمون دانش آموزان پاییه دوازدهم همزمان با سراسر کشور از ۱۷ خردا آغاز می‌شود و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد.

او گفت: همه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در برگزاری آزمون حضوری برای حفظ سلامت دادنش آموزان و معلمان در نظر گرفته شده است.

۴۰ هزار دانش آموز در استان هرمزگان تحصیل می‌کنند که ۴۰ هزار نفر از آن‌ها در پایه نهم و دوازدهم هستند.

مدیر کل آموز ش و پرورش هرمزگان  گفت: برگزاری امتحانات رشته‌های مختلف در روز‌های متفاوت برای جلوگیری از تجمع دانش آموزان، گند زدایی و ضدعفونی کردن روزانه حوزه‌های امتحانی، تهویه مناسب در حوزه‌های امتحانی، تهیه ماسک و دستکش برای دانش آموزان، افزایش فاصله صندلی‌های آزمون، برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی و آگاه بخشی برای برگزار کنندگان آزمون و نیز استفاده از تب سنج برای ورود دانش آموزان از مهمترین اقداماتی است که می‌توان در راستای حفظ سلامت دانش آموزان انجام داد.

منبع:خبرنگاران جوان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها