سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس آگهی مـزایـده عمومی تاریخ /7/خرداد /1399



سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس در نظر دارد به استناد مصوبه هیئت مدیره تعدادی کانکس و جایگاه واقع در سطح شهر مطابق جدول ذیل به مدت یک سال و همچنین  تعداد 6 باب غرف موجود در بازارچه حسین آباد خود را به مدت یکسال که آدرس و شرایط آن  در اسناد مزایده  قید گردیده از طریق فراخوان عمومی ( مزایده ) به صورت اجاره موقت  به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. لذا متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد از تاریخ انتشارآگهی حداکثر به مدت 7روز در ساعات اداری  به محل سازمان واقع در میدان گاز پایانه مسافربری خلیج فارس ساختمان اداری سازمان ساماندهی  مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس اداره حقوقی و قراردادها مراجعه نمایند.
(فروش اسناد مزایده از تاریخ 7/3/99  الی 18/3/99).
-هزینه چاپ آگهی و حق الزحمه کارشناس رسمی دادگستری  بر عهده برنده می باشد که بطور مساوی از آنها دریافت  می گردد.
-متقاضیان می بایست جهت خرید اسناد مزایده مبلغ 000/500ریال را به شماره حساب درآمد 0111459466005 به نام سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس نزد بانک ملی واریز نمایند.
-مبلغ سپرده شرکت در مزایده غرف موجود در بازارچه حسین آباد  000/000/30 ریال می باشد.که برنده مزایده می بایست مبلغ واریزی را به شماره حساب سپرده 1/6802954/10 نزد بانک رسالت  بنام سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس واریز نماید.
- چنانچه برندگان نفر اول ، دوم ، سوم، به ترتیب اولویت حاضر به انعقاد قرارداد در مهلت مقرر نگردد سپرده آنان به نفع سازمان  ضبط خواهد گردید.
-پیشنهاد دهندگان بایستی حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه  مورخه 21/3/99 پیشنهاد خود را از حیث مبلغ مشخص ، معین وبدون ابهام بوده و در پاکتهای سربسته و به صورت لاک ومهر شده به واحد دبیرخانه تحویل و رسید دریافت دارند.
-پیشنهادات رسیده راس ساعت 12 روز شنبه  مورخه24 /3/99 در کمیسیون معاملات عالی که در محل سازمان تشکیل می گردد باز و قرائت خواهد شد .حضور پیشنهاد دهندگان  در روز برگزاری کمیسیون مجاز می باشد، عدم حضور مانع از تصمیم گیری نخواهد بود.
-شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف و تعهدات ابلاغی و اعلامی از سوی سازمان می باشد.
-کمیسیون معاملات سازمان در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادات مختار می باشد.
-سایر اطلاعات در جزئیات مربوط در اسناد مزایده مندرج و متقاضیان باید یک نسخه از آن را دریافت و با قید قبولی امضاء و به پیشنهاد خود ضمیمه و تسلیم نماید.
-این آگهی برابر آئین نامه معاملات جدید شهرداری تهران می باشد و صرفا یک نوبت منتشر می گردد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها