تا پایان ۲۰۲۰

شیائومی تولید موبایل ۴G را متوقف می کند



طبق گزارشی جدید شرکت شیائومی قصد دارد تا پایان ۲۰۲۰ میلادی تولید موبایل های ۴Gرا در چین متوقف کند تا منابع بیشتری صرف تولید دستگاه های ۵G کند.

به گزارش صبح ساحل به نقل از گیزموچاینا،  شرکت های شیائومی از آغاز ۲۰۲۰ میلادی هر ماه موبایل های جدیدی در بازارهای مختلف عرضه می کند. 

تعداد زیادی از موبایل های جدید در چین نیز قابلیت ۵G دارند. در همین راستا به گفته لی جون مدیر ارشد اجرایی شیائومی، این شرکت تا پایان سال جاری  تولید موبایل های ۴G در داخل چین را متوقف می کند. 

این شرکت چینی همچنین تحقیقات درباره ۶Gرا آغاز کرده و مشغول توسعه ماهواره های اینترنتی است. به گفته جون فناوری ۵G با قابلیت های برگزاری ویدئو کنفرانس ۴K/۸K ، بازی های رایانه ای در ابر و غیره صنعت موبایل را دگر گون می کنند. بنابراین برندهای شیائومی و ردمی موبایل هایی با این فناوری عرضه کرده اند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین، زنجیره عرضه و ذخایر این شرکت با مشکلاتی روبرو شده و به همین دلیل اکنون ذخیره موبایل های ۵G در انبارهای شرکت خالی است.

همین امر سبب شده شیائومی ۲۵۰ میلیون یوان به کارخانه ها کمک کند تا تولید موبایل های مجهز به نسل پنجم اینترنت را افزایش دهند. همچنین این شرکت تصمیم دارد تا پایان ۲۰۲۰ میلادی تولید موبایل های ۴G در چین را متوقف کند تا بتواند سرمایه بیشتری صرف دستگاه های ۵Gکند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها