معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان:

حضور تمامی کارکنان در ادارات هرمزگان الزامی شد



معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه حضور تمامی کارکنان از دهم خرداد در محل کار الزامی است، گفت: ساعت کاری روزانه کارکنان دستگاه های اجرایی در استان هرمزگان با رعایت تبصره ۳ ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

به گزارش صبح ساحل، نازنین شیبانی تذرجی ظهر امروز(هفتم خردادماه) در جمع خبرنگاران، تصریح کرد : تمامی کارکنان در مشاغل اداری استان از شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ با رعایت الزامات سلامت محیط و کار در محیط اداری که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده است در محل کار حاضر شده و خدمات موظف را ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی، مدیران و کارکنان موظفند کماکان در انجام فعالیت های خود پروتکل های بهداشتی کارکنان، محیط اداری، ارباب رجوع و تجمعات اداری را رعایت نمایند و مدیران و مقامات مسئول دستگاه های اجرایی موظفند ضمن ارائه آموزشهای ضروری و توجیه کارکنان در این مورد، در خصوص رعایت مفاد پروتکل های مذکور از سوی مراجعان ادارات نیز مراقبت لازم بعمل آورند.

شیبانی افزود: هر گونه تغییر در ساعت فعالیت کارکنان دستگاه های اجرایی با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین و ابلاغ خواهد شد.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها