فرماندار بندرعباس:

لازمه پیشبرد اهداف آموزش و پرورش حرکت مردم و حاکمیت در کنار همدیگر است



فرماندار بندرعباس گفت: باید در امر آموزش و پرورش مردم و حاکمیت در کنار همدیگر حرکت کنند تا مسیر ترقی نسل آینده کشور بهتر فراهم گردد و در این زمینه حضورخیرین نیک اندیش در هرمزگان بسیار درخشان بوده است.

 

به گزارش صبح ساحل، عزیزالله کناری زاده در آئین کلنگ زنی سالن ورزشی چند منظوره فرزانگان ناحیه دو بندرعباس، ثمر بخش بودن فعالیت ها در بخش های متعدد جامعه را منوط به هماهنگی بین نهاد ها، دستگاهها، انجمن ها و بخش های مختلف در انجام وظایف خود دانست و گفت: باید در امر آموزش و پرورش مردم و حاکمیت در کنار همدیگر حرکت کنند تا مسیر ترقی آینده سازان کشور فراهم گردد.

وی افزود: با هم افزائی، خرد جمعی و دوری از جزیره ای عمل کردن، می توان بسترتربیت نسل آینده کشوررا به گونه ای رقم زد که اهداف کلان نظام آموزش و پرورش کشور در تربیت همه ساحت های وجودی دانش اموزان محقق گردد.

کناری زاده ادامه داد: حضورو فعالیت خیرین نیک اندیش درحوزه آموزش و پرورش هرمزگان بسیار درخشان بوده است به گونه ای که خیرین سهم بسیار مهمی در تأمین فضاهای آموزشی، پرورشی و رفاهی دانش آموزان دارند.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: مشارکت در عمل خداپسندانه مدرسه سازی و کمک به مدرسهبعنوان صدقه جاریه برای خود و خانواده خیرین خواهد بود و چنین اقداماتی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که خیرین نیک اندیش با حق تعالی انجام می دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها