یک قایق‌ دراگون بوت در محوطه ساحلی پشت استانداری بندرعباس در آتش سوخت



صبح امروز (جمعه نهم خرداد ماه) یک فروند قایق از تیم دراگون بوت هرمزگان در آتش سوخت تا مشکلات ورزش اول هرمزگان بیشتر از گذشته شود.

 

به گزارش صبح ساحل، مسئول روابط عمومی هیات قایقرانی هرمزگان گفت: یکی از سه قایق رشته دراگون بوت صبح امروز به دلایل نامعلوم در حوضچه قایقرانی بندرعباس بطور کامل در آتش سوخت.
فهیمه قرائی پور افزود: این آتش سوزی ۸۰ میلیون تومان خسارت بر جای گذاشت.
وی گفت: نبود یک فضای اختصاصی برای قایقرانی و نداشتن یک حصار مناسب برای نگهداری تجهیزات این رشته ورزشی از مشکلات این رشته قایقرانی در استان است.
مسئول روابط عمومی هیات قایقرانی هرمزگان گفت: رشته دراگون بوت در هرمزگان بیش از ۳۰۰ ورزشکار آقا و خانم دارد که پیش از این با وجود سه قایق مشکلات فراوانی برای در اختیار گذاشتن این قایق‌ها داشتیم و اکنون به فاجعه تبدیل شد.
قرائی پور گفت: این قایق‌ها وارداتی بود و در کشور تولید نمی‌شود.
وی افزود: تاکنون چندین مکان توسط مسئولان برای تمرینات قایقرانی در نظر گرفته شده است که هیچ کدام از این اماکن فضای اختصاصی قایقرانی نبوده و مشکلاتی از جمله نداشتن برق، آب، سالن، رختکن و سرویس بهداشتی بوده و پس از پیگیری‌های فراوان حتی اجازه دیوارکشی (فنس کشی) نیز داده نشد.
مسئول روابط عمومی هیات قایقرانی هرمزگان در پایان گفت: رشته قایقرانی هرمزگان با داشتن ملی پوشان زیادی و کسب مدال‌های فراوان در سال‌های اخیر به ورزش اول هرمزگان تبدیل شده است، اما نداشتن یک پیست مناسب بزرگ‌ترین دغدغه ورزشکاران این رشته ورزشی است.

منبع:صداوسیما

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها