اجرای طرح ارتقای کیفی روکش آسفالت در راه های شریانی هرمزگان



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اجرای طرح ارتقای کیفی روکش آسفالت در محور های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی گفت: جهت ترمیم و ایمن سازی جاده ها ، از ابتدای سال جاری ۵۵ کیلومتر روکش آسفالت در محور های استان انجام شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به محورهای بندرعباس - سیرجان، بندر شهید رجایی ، رودان - کهنوج ، بندر خمیر- بندر لنگه- پارسیان و بستک - بندرعباس اشاره کرد.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی لازم به شکلی صورت گرفته است که بتوانیم تا پایان تابستان ، روکش آسفالت و لکه گیری ۱۲۰ کیلومتر از محور های مهم و اصلی استان را به اتمام برسانیم.

عابدینی ابراز داشت : با تلاش های همکارانمان در معاونت راهداری اداره کل و با نگاه ویژه به راه های روستایی تا پایان سال جاری ۶۰۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی ماسه آسفالت در محور های فرعی و روستایی صورت می پذیرد و تاکید کرد ، تا پایان سال ۱۳۹۹ ، ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت سرد امولسیونی در راه های اصلی و فرعی و روستایی اجرا خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و‌ نقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به اجرای ۲۵۰ کیلومتر فوگ سیل در مسیرهای اصلی و فرعی تا پایان سال جاری ابراز امیدواری کرد ، مجموعه این اقدامات موجب افزایش ایمنی راه های استان شود و بالا رفتن کیفیت ارائه خدمات به هم استانی های عزیز و همچنین تسهیل عبور و مرور وسایط نقلیه را در پی داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها