امروز آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی



سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا گفت: امروز (شنبه) دهم خردادماه آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی است و دیگر تمدید نمی‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل، «حسین میرزایی» امروز (شنبه) گفت: همانطور که پیش از این اعلام کردیم متقاضیان دریافت این تسهیلات تا ساعت ۲۴ امروز فرصت دارند با سیم‌کارت تلفن همراه که به نام سرپرست باشد، کد ملی سرپرست را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

وی اظهار داشت: در مرحله آخر تقاضای ۸۰۰ هزار نفر تایید شده است و این وام برای خانوارهایی که آن را دریافت نکرده‌اند در روز ۲۲ خرداد ۹۹ واریز می‌شود.

واریز وام یک میلیون تومانی از ابتدای اردیبهشت ماه شروع شد و تا کنون ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸  نفر این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

ستاد اقتصاد دولت برای کاهش پیامدهای اقتصادی کرونا پرداخت وام یک میلیون تومانی به ۲۴ میلیون خانواده ایرانی که یارانه نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی) می‌گرفتند را تصویب کرد.

نحوه پرداخت این تسهیلات به صورت غیرحضوری انجام شد به این صورت که، ابتدا باید متقاضیان مشخص می‌شد بنابراین سرپرست خانوار کدملی خود را از طریق سیم کارتی که به نام وی ثبت شده است به سرشماره ۶۳۶۹ پیامک می‌کرد.

پس از دریافت پیامک و با استفاده از داده‌های پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان مشمول بودن متقاضی برای دریافت وام مشخص و اعلام شد.

در مرحله نخست بیش از ۱۷ میلیون خانوار این وام یک میلیون تومانی را دریافت کردند و این آمار تا ۱۸ اردیبهشت ماه به ۲۰ میلیون خانوار رسید و براساس آخرین گزارش‌های وزارت تعاون از ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار مشمول دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ نفر آن را دریافت کردند.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها