ساماندهی سرویس مدارس باید به صورت جدی دنبال شود



مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای کاهش مسائل سرویس مدارس، برنامه ریزی و ساماندهی سرویس مدارس در سال آینده با مشارکت همه دستگاههای مسئول باید به صورت جدی دنبال شود.

به گزارش صبح ساحل، موسی دادی زاده سرخائی صبح امروز(دهم خردادماه) در سومین جلسه پروژه مهر آموزش و پرورش سال جاری استان هرمزگان، گفت: در سال گذشته به واسطه برخی ناهماهنگی ها، مسائل و مشکلاتی برای خانوداه ها و دانش آموزان در سرویس مدارس بوجود آمد.
وی افزود: با داشتن تجربه از اجرای سرویس مدارس در سال گذشته، همه دستگاه های مسئول باید با حس مسئولیت پذیری مضاعف برای کاهش مسائل احتمالی گام بردارند و با دانش افزائی و خرد جمعی راهکارهای مناسبی را اتخاذ کنند.
دادی زاده با بیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان باید اولویت اول در ساماندهی سرویس مدارس باشد، ادامه داد: باتوجه به اینکه تأمین سرویس مدارس ایمن بر عهده فرمانداران و بخشداران مناطق می باشد، لذا مدیران آموزش و پرورش در شهرستان های استان بدون هماهنگی و تأیید با مسئولین ذیربط اقدام به ثبت قرار داد با شرکت ها نکنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از فرهنگیان در سال تحصیلی پیش رو به بازنشستگی قائل می شوند، افزود: مدیران مناطق در نقل و انتقالات درون و برون استانی دقت لازم را داشته باشند و همت آنها برآن باشد که در ابتدای سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.
دادی زاده گفت: برای تحقق شعار " جهش تولید" در آموزش و پرورش باید برنامه داشت و یکی از راهکارها مهم، توانمند سازی دانش آموزان برای به فعلیت رساندن این شعار می باشد که هنرستانها می توانند نقش پررنگ تری در این زمینه داشته باشند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها