مدیرعامل «صباد فولاد» هرمزگان تغییر کرد



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور اعضای هیأت مدیره هلدینگ صبا انرژی، هییت مدیره، مدیران و روسای واحدهای شرکت صبا فولاد خلیج فارس در محل کارخانه بندرعباس، مدیرعامل جدید صبافولاد هرمزگان معرفی شد.

سعید بزرگی مدیرعامل جدید شرکت صبا فولاد هرمزگان است که جایگزین مرتضی یزدخواستی شد.

فاضل نائب رئیس هیأت مدیره هلدینگ صبا انرژی در این مراسم اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده تا شهریورماه امسال و در قالب طرح توسعه، واحد بریکت سازی دوم در صبا فولاد خلیج فارس کلنگ زنی خواهد شد.
وی افزود: هدف گذاری‌های مختلفی را در این شرکت حداکثر تا مهرماه امسال بنا داریم اجرایی کنیم که از مهمترین آنها می توان به ظرفیت رسیدن کارخانه، شروع اجرایی فاز دوم بریکت سازی، ورود به بازار بورس و همچنین ساختارسازی در آن اشاره کرد.

در دو ماه ابتدایی سال ۹۹ رکورد تولید صبا فولاد زده شد

مرتضی یزدخواستی مدیرعامل سابق صبا فولاد هرمزگان نیز به تشریح اقدامات صورت گرفته در مدت حضور 5 ساله خود در این کارخانه پرداخت و گفت: در زمان ورود به مجموعه به عنوان مدیرعامل و در سال ۹۴ این کارخانه بصورت پروژه پیشرفتی در حدود ۴۹ درصد داشت که با یاری خداوند و همکاری و همراهی سرمایه گذار و مجموعه مدیران، همکاران و کارگران زحمتکش در اسفندماه سال ۹۵ اولین محصول بریکت گرم ایران در کارخانه صبا فولاد خلیج فارس تولید شد که در نهایت در اسفندماه سال ۹۶ این کارخانه با حضور ریاست محترم جمهوری افتتاح رسمی شد.

وی همچنین افزود: در حال حاضر پس از ۱۰۰ روز تولید مستمر که رکوردی بی سابقه در تاریخ این کارخانه می باشد توقف چند روزه تعمیراتی داریم که می‌توان گفت در دو ماه ابتدایی سال ۹۹ رکورد تولید در این کارخانه زده شد.

تا پایان شهریورماه سالجاری به ۱۰۰ درصد ظرفیت واقعی خود خواهیم رسید

سعید بزرگی مدیرعامل جدید شرکت صبا فولاد خلیج فارس نیز ضمن تقدیر از اعتماد مجموعه صندوق بازنشستگی و هلدینگ صبا انرژی به ایشان و سپردن این مسئولیت گفت: باید تمام تلاش خود را بصورت شبانه‌روزی برای توسعه صبا فولاد خلیج فارس به کار گیریم تا این مجموعه را به یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های بازنشستگان کشوری تبدیل کنیم.

وی افزود: ما به عنوان سربازان خط اول نبرد اقتصادی، یک وظیفه داریم و آن عمل به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال جهش تولید است و تحقق این مهم بر عهده ماست تا با تلاش خود، جهش تولید را در این کارخانه محقق کنیم.

بزرگی ادامه داد: از همکاران خود در شرکت صبا فولاد خلیج فارس انتظار دارم این کارخانه را همچون امانت پدری خود بدانند و همان گونه که از امانتی که پدر به آنها سپرده محافظت می نمایند و همواره در فکر افزایش منافع آن هستند، در این مجموعه ارزشمند نیز عمل نمایند و تمام همت خود را در جهت توسعه و بهبود صبا فولاد خلیج فارس به کار گیرند.

وی خطاب به مدیران و مسئولین شرکت اظهار داشت: وقتی دست از کار بکشید که کار تمام شده است، نه زمانی که خسته شده اید، تا ان شاالله این کارخانه تا پایان شهریورماه جاری به ۱۰۰ درصد ظرفیت واقعی خود دست یابد و توان حقیقی تولید نیز استخراج شود.

ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اهدای لوح های جداگانه ای ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله مهندس مرتضی یزدخواستی مدیرعامل سابق، ایشان را منشا خیر برای این کارخانه و صنعت فولاد و همراه و همدل با مجموعه استان دانستند و با تبریک به مهندس بزرگی مدیرعامل جدید شرکت صبا فولاد خلیج فارس اعلام کردند که مجموعه دولت در استان و ادارات و سازمانها همچون گذشته آماده همکاری با شرکت صبا فولاد خلیج فارس در جهت تحقق اهداف سازمانی این شرکت و همچنین اجرای طرح ۱۰ میلیون تن فولاد و تکمیل زنجیره آن می باشند که سهم استان هرمزگان از مجموع ۵۵ میلیون تن برنامه تولید فولاد در کشور است.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها