به علت نقص فنی رخ داد:

حبس 35 شهروند بندرعباسی در آسانسور



35 نفردر بندرعباس که درون آسانسور گیر افتاده بودند نجات یافتند.
به گزارش صبح ساحل، امدادگران آتش نشانی بندرعباس در اردیبهشت ماه گذشته ، در 25 عملیات، 35 نفر از افرادی که درون کابین آسانسور گیر افتاده بودند را نجات دادند این آسانسورها دچار نقص فنی بودند . همچنین در این مدت 40 نفر که در خودرو و منزل محبوس شده بودند نیز نجات یافتند. در این ارتباط 2 نفر مصدوم و 2 نفر فوت شدند . علت 16 مورد محبوس شدن افراد در خودرو و منزل نقص فنی، 11 مورد سهل انگاری ، یک مورد بی احتیاطی و یک مورد سایر موارد بوده است.مدیر عامل سازمان آتش نشانی بندرعباس با بیان اینکه در اردیبهشت ماه، تیم نجات و امداد در 129 ماموریت حضور داشتند که 92 نفر را نجات دادند مصدومین این حوادث را 7 نفر و فوت شده ها را 4 نفر ذکر کرد و گفت: 42 مورد عملیات نجات و امداد به علت نقص فنی، 34 مورد سهل انگاری، 6 مورد عدم ایمنی و 47 مورد سایر بوده است.
فرجام دانش با اشاره به اینکه در این مدت، در 10 مورد عملیات سانحه خودرویی شامل برخورد و واژگونی ، 3 نفر نجات یافتند و 6 نفر مصدوم شدند افزود:: در 3 عملیات خودکشی ، تیم آتش نشانی موفق شدند 2 نفر را نجات دهند ولی یک نفر اقدام به خودکشی کرده بود . وی میانگین زمان رسیدن تیم آتش نشانی به محل حادثه را 3 و 30 ثانیه دانست.

اطفا 158 حریق
مدیر عامل سازمان آتش نشانی بندرعباس از اطفا 159 حریق درمرکز استان خبر داد و گفت: در اردیبهشت ماه گذشته 45 باب منزل مسکونی، 41 مورد ضایعات، 31 مورد فضای سبز ، 16 مورد خودرو ، 2 مورد کشتی، 10 مورد مجتمع های اداری و تجاری و مرکز درمانی ، 2 مورد مخزن سوخت و...در آتش سوخت.
دانش حریق ناشی از اتصالی برق را 28 مورد، گاز 16 مورد و مواد نفتی 5 مورد و...اعلام کرد.وی 77 مورد آتش سوزی ها را در این مدت عمدی، 63 مورد غیر عمدی و 19 مورد نامعلوم ذکر کرد و ادامه داد:46 مورد حوادث آتش سوزی بر اثر سهل انگاری، 22 مورد بلایای طبیعی ، 15 مورد نقص فنی و 76 مورد سایر موارد بوده است.
این مقام مسوول مصدومان حریق را در این مدت 3 نفر ، فوت شده ها را یک نفر و نجات یافتگان را 2 نفر نام برد. وی 3 دقیقه و 8 ثانیه را میانگین زمان آتش نشانان به محل حادثه اعلام کرد.

منتشر شده: 1
زیبا
۱۴ خرداد ۱۳۹۹
پناه برخدا بلا داره از زمین و آسمان برسر مردم بیچاره وارد میشه معلوم نیست تقاص کدام گناه نکرده را پس میدهیم.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها