فرماندار حاجی آباد:

صنوفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد



حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد مبارزه با کرونا گفت: مردم نسبت به شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان حساس باشند.

به گزارش خبرنگار صبح ساحل از حاجی‌آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست ستاد مبارزه با کرونا ضمن تشکر از شهروندانی که تاکنون با رعایت موارد بهداشتی و ماندن در خانه همکاری کردند اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا هنوز به عنوان چالشی بزرگ مطرح است و افراد باید خطرات آن را تمام شده تلقی نکنند. فرماندار حاجی‌آباد با بیان اینکه اقدامات دولت در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ستودنی است افزود: با توجه به کمبود تجهیزات پزشکی مردم باید همکاری کنند تا کمترین آمار مبتلا به بیماری کرونا داشته باشیم.


جهانگیری با اشاره به اینکه ویروس کرونا شناخته شده نیست و در حال حاضر درمانی برای آن وجود ندارد تاکید کرد: مردم فاصله اجتماعی را رعایت کنند و حساسیت های لازم را در این خصوص اعمال کنند.وی اضافه کرد: بخشداران و شهرداران ضمن گندزدایی مکان های عمومی، باید مبتلایان به ویروس کرونا را شناسایی کنند.

فرماندار حاجی آباد گفت: همه صنوف فعال در شهرستان باید موارد بهداشتی را رعایت کنند و در غیر این صورت صنوف متخلف تعطیل خواهند شد و اداره صنعت، معدن و تجارت و اصناف باید نظارت مستمر بر این امر داشته باشند.جهانگیری با بیان اینکه باید عزم دوباره ای برای مقابله با ویروس کرونا شکل گیرد افزود: برگزاری هر نوع مراسمی که همراه با تجمعات باشد ممنوع است.وی در خصوص تعطیلات پیش رو اضافه کرد: مردم برای حفظ سلامتی خود و دیگران از هرگونه تجمع در مکان های تفریحی و گردشگری و مکانهای عمومی خودداری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها