هواپیمایی امارات تا ۴ سال دیگر از تبعات کرونا نجات پیدا می‌کند



مدیرعامل شرکت هواپیمایی امارات گفت:« به نظر من احتمالاً تا سال ۲۰۲۴ می‌توانیم شاهد بازگشت پروازها به شرایط عادی باشیم و شرکت هواپیمایی امارات شبکه پروازهای خود را مانند گذشته با موفقیت برقرار می سازد».

به گزارش صبح ساحل،تیم کلارک مدیرعامل شرکت هواپیمایی امارات گفت چهار سال طول می‌کشد تا این شرکت پروازهای خود را در کل شبکه از سر بگیرد. همه گیری ویروس کرونا کل شبکه هوانوردی این شرکت را نابود کرده است. این شرکت هواپیمایی که مقر آن در دبی است، قبل از همه گیری ویروس کرونا به 157 مقصد در 83 کشور پرواز داشت. پروازهای مسافربری این هواپیمایی در ماه مارس متوقف شده اند و تنها برخی از پروازهای خدماتی آن به صورت محدود برگزار می شود. کلارک در مصاحبه با جان استریکلند، مشاور هوانوردی گفت:« به نظر من احتمالاً تا سال 2024 می‌توانیم شاهد بازگشت پرواز ها به شرایط عادی باشیم و شرکت هواپیمایی امارات شبکه پروازهای خود را مانند گذشته با موفقیت برقرار می سازد».

شرکت هواپیمایی امارات هشدار داد این دوره زمانی سخت ترین دوره در تاریخ 35 ساله این شرکت خواهد بود و اعلام کرد مجبور خواهد بود به خاطر تاثیرات همه گیری ویروس کرونا برخی کارکنان خود را کنار بگذارد.کلارک که در همین ماه از سمت ریاست این شرکت پایین آمده و نقش مشاور را خواهد داشت گفت در صورت ساخته شدن واکسن ویروس کرونا تا اوایل 2021، صنعت هوانوردی در تابستان سال آینده روند بهبود خود را آغاز خواهد کرد.

وی اضافه کرد این شرکت هواپیمایی می تواند در صورت لزوم طی 48 ساعت ناوگان خود را آماده سازد.« اگر هیچ ضربه تکان‌دهنده دیگری به اقتصاد جهان وارد نشود، تقاضا تا  2024 افزایش خواهد یافت».کلارک هشدار داد رعایت فاصله گذاری اجتماعی در هواپیماها از نظر اقتصادی و محیط‌زیستی عملی نیست چون به معنای پرواز هواپیما با نصف ظرفیت آن است.شرکت هواپیمایی امارات از مسافران خود می خواهد از دستکش و ماسک صورت در هواپیما استفاده کنند.

منبع:تسنیم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها