مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان :

افتتاح سالن تیراندازی درنیمه دوم سالجاری/جواد اسلامی به عنوان رییس هیات تیراندازی استان برای4 سال انتخاب شد



رییس فدراسیون تیراندازی کشور گفت: با وجود مسائل و مشکلات، این فدراسیون توانست ۶ سهمیه المپیک را در سال ۹۸ کسب کند.

 

به گزارش صبح ساحل، علی دادگر روز چهارشنبه در مراسم انتخاب رییس هیات تیراندازی هرمزگان افزود: فدراسیون تیراندازی در صدر ۵۲ فدراسیون کشور قراردارد و بعد از رشته تیراندازی فدراسیونهای کشتی،دوومیدانی، وزنه برداری و غیره سهمیه المپیک بدست آورند.

وی ادامه داد: با سیاست‌های توسعه‌ای ورزش و آموزش، این رشته ورزشی را در سطح کشور حمایت شود تا در آینده ای نزدیک شاهد افزایش قهرمانان ورزش تیراندازی در سراسر استانهای کشور باشیم و بطور حتم حمایت مسوولان در استانها نقش مهمی در ارتقای این رشته ورزشی در سطح کشور دارد .

وی تصریح کرد: هرمزگان توانمندی و ظرفیت بالایی دراین زمینه دارد اما بایستی زیر ساخت مناسبی در این استان فراهم شود که با آماده شدن سالن تیراندازی آن به عنوان یکی ازپایگاههای قهرمانی کشور ورزشکاران استان سهمیه المپیک دریافت کند. 

رییس فدارسیون تیراندازی کشوربا اشاره به کمبود سلاح درهیات های استانی اظهارداشت: هیات تیر اندازی هرمزگان اگر برای راه اندازی اهداف پروازی و رشته خفیف اقدام کند چهار قبضه سلاح اهداف پروازی و خفیف به آن اهدا می شود.
دادگر با بیان اینکه کشور های عربی حوزه خلیج فارس یکی از رقبای این رشته ورزشی هستند، افزود: با آماده شدن سالن تیراندازی، هرمزگان می تواند یکی از پایگاههای تیراندازی کشور شود و برای برگزاری اردوها بسیار موثر و نیازی به برگزاری اردوها در خارج از کشور نخواهد بود .


 مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: سالن تیراندازی استان درنیمه دوم سالجاری افتتاح و به بهرداری می رسد و یکی از پایگاه های بزرگ تیر اندازی کشور خواهد شد.

محمدرضا امیاری افزود: با توجه به ظرفیت ها و توانمندیهای استان و وجود این سالن تیراندازی شاهد یک مرکز استعداد یابی و قهرمان پروری در استان خواهیم بود.
ازبین ۱۰ کاندیدای  هیات تیراندازی هرمزگان جواد اسلامی از ۱۵ رای اخذ شده ۱۰ رای کسب و به عنوان رییس هیات برای مدت ۴ سال انتخاب شد.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها