از سوی دبیر هیات فوتبال استان :     

برنامه مسابقات معوقه لیگ های فوتبال استان اعلام شد



دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان گفت: با راهنمای گام به گام مبارزه با کوید 19 فاصله گذاری اجتماعی والزامات سلامت محیط مسابقات ازسوی فدراسیون فوتبال،  این هیات برنامه مسابقات معوقه لیگ های فوتبال استان را مشخص نمود.

به گزارش صبح ساحل، قاسم رنجبریان افزود: براین اساس دیدارهای معوقه لیگ های فوتبال از  روز سه شنبه 27 خردادماه آغاز خواهد شد. ودرنخستین روز این بازی هاتیم های میناب جوان ووحدت گورزانگ از لیگ یک فوتبال استان در ورزشگاه تختی بندرعباس به مصاف هم می روند. در ادامه این بازی ها در روز پنجشنبه 29 خردادماه تیم های طوفان کوخرد و عالمین دمیلو از لیگ یک فوتبال استان در وزشگاه تختی بستک بازی خواهند کرد.

رنجبریان بیان داشت:  درروز جمعه 30 خردادماه تیم های هرنگ جوان و استقلال خونسرخ از لیگ برتر فوتبال استان برای تکلیف تیم قهرمان لیگ در وزرشگاه تختی بستک به مصاف هم خواهند رفت. تیم استقلال خونسرخ دراین بازی تنها با یک تساوی قهرمان لیگ برتر فوتبال استان خواهد شد، در حالی که تیم هرنگ برای قهرمان شدن نیاز به یک برد درمقابل حریف خود دارد.

وی اظهار داشت: درهمین روز از لیگ یک فوتبال استان وحدت گورزانگ در ورزشگاه امینی میناب به دیدار همشهری خود شهاب سلیمانی می رود.و درادامه این بازی هادرروز سه شنبه سوم تیر ماه از لیگ یک در ورزشگاه امینی میناب تیم های شهاب سلیمانی به مصاف میناب جوان دیگر همشهری خود می رود.

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان گفت: تیم های عالمین دمیلو و مرصاد کنار ترش درآخرین بازی معوقه لیگ یک درورزشگاه اختصاصی بستانو بازی خواهند کرد.
رنجبریان درادامه به بازی پایانی فوتبال نوجوانان استان و لیگ یک اشاره کرد وافزود: برای تعیین تیم قهرمان نوجوانان استان در روز پنجشنبه 5 تیرماه در ورزشگاه تختی بندرعباس دوتیم شاهین بندرعباس و شاهین رودان به میدان خواهند رفت وتیم پیروز این دیدار قهرمان نوجوانان استان شناخته خواهد شد.
وی همچنین افزود: برای تعیین تیم قهرمان لیگ یک فوتبال استان در روز ششم تیرماه قهرمانان گروه یک ودو درورزشگاه تختی بندرعباس به مصاف هم می روند وتیم برنده این بازی به عنوان تیم قهرمان لیگ یک استان شناخته می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها