رئیس اداره اوقاف وامور خیریه

مردم برای رفتن به مساجد نکات بهداشتی را رعایت کنند



رئیس اداره اوقاف وامور خیریه ضمن اشاره به مصوبات جلسه ستاد پیشگیری کرونا شهرستان بندر لنگه و با تاکید بر اینکه شهروندان باید بهداشت فردی و نکات طرح فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند،اظهار داشت: بازگشت بندر لنگه به روزهای اوج شیوع کرونا بسیار خطرناک بوده و آمارها نشانگر روند بسیار سریع و گسترده ویروس در جامعه دارد.

به گزارش صبح ساحل، احمد قباد افزود: با توجه به نبود درمان این بیماری تنها راه مبارزه با شیوع گسترده کرونا ویروس، رعایت بهداشت فردی و نکات طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان  است.

وی ادامه داد: درخواست داریم مردم با رعایت این موارد حافظ جان خود، دیگر شهروندان و یاریگر تمامی اعضای ستاد مبارزه با کرونا شهرستان  باشند.

قباد عنوان کرد: در دستورالعمل  مسائل مربوط به بهداشت فردی و ضدعفونی مساجد، حفظ فاصله ایمن در صفوف نماز و استفاده از چادر، سجاده و مهر شخصی به هیات‌ امنا و ائمه جماعات مساجد ابلاغ گردید و بنا بر مصوبات ستاد پیشگیری خودداری از برگزاری مجالس عروسی، ختم، مهمانی و دورهمی های خانوادگی از دیگر مواردی است که مردم  شهرستان بندر لنگه باید به طور جدی در این روزها آن را رعایت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها