در عملیات 30 ساعته تیم امدادی هلال احمر هرمزگان جسد به سرخانه انتقال یافت

مرگ مرد جوان در ارتفاعات صعب العبور حاجی آباد



امدادگران هلال احمر صبح دیروز پس از ساعتها تلاش، موفق شدند با یک فروند بالگرد ،بدن بی جان مرد جوانی را از ارتفاعات کوه "زاد محمود" منطقه شهدای حاجی آباد به سردخانه بیمارستان انتقال دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در خصوص این عملیات 30 ساعته گفت: یکشنبه صبح گذشته (18 خرداد) باخبر شدیم  جسدی در ارتفاعات ما بین تنگ زاغ و گنو  قرار دارد بلافاصله عملیات شروع شد و دو تیم به محل اعزام شدند.
مختار سلحشور ادامه داد:  به علت صعب العبور و منطقه کوهستانی بودن منطقه ، تیم ها نتواستند خود را به محل برسانند و بالگرد به همراه 4 نفر به منطقه اعزام شدند . وی افزود: امکان فرود بالگرد  و حمل جسد در آن منطقه مهیا نشد ،  یکی از نیروها خود را به جسد رساند و بالگرد به مقر برگشت. سلحشور با اشاره به اینکه این فرد امدادگر به همراه  تعدادی از افراد، تا صبح روز بعد  در ارتفاعات در کنار جسد حضور داشت    گفت: 8 ساعت به طول کشید تا جسد به نقطه ای انتقال داده شد که برای فرود بالگرد تعیین شده بود .  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: صبح دوشنبه به علت شرایط جوی ، بالگرد با تاخیر به پرواز در آمد و 4 نفر مصدوم (همراهان جسد) و جسد  به بیمارستان و سردخانه حاجی آباد منتقل شدند.
 گفتنی است: صبح شنبه جوان 38 ساله به همراه عده ای از دوستانش راهی ارتفاعات کوه زاد محمود شده بودند  که اهالی پس از اطلاع از مرگ وی و گرفتار شدن عده ای در ارتفاعات کوه راهی محل شدند ولی به علت صعب العبور منطقه موفق نشده بودند جسد را به پایین کوه انتقال دهند. علت مرگ در دست بررسی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها