شناورهای سبک و صیادی از تردد در نیمه غربی خلیج فارس خودداری کنند



معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد در نیمه غربی خلیج فارس خودداری کرده و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناورهای متردد در منطقه صورت پذیرد.

به گزارش صبح ساحل، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز دوشنبه بیست و ششم خرداد ماه، در ساعات ابتدایی صبح مه رقیق صبحگاهی پدیده غالب سواحل و جزایر خواهد بود.

وی افزود: امروز شرایط دریا جهت تردد‌های دریایی در محدوده استان مساعد پیش بینی می شود لکن در مناطق غربی و شمالی خلیج فارس همانند روزهای گذشته وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی و مواج بودن این مناطق پیش بینی می شود.

عارفی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد در نیمه غربی خلیج فارس خودداری کرده و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناورهای متردد در منطقه صورت پذیرد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، در پایان با بیان اینکه تداوم وزش این بادها به تناوب تا روز پنجشنبه، بیست و نهم خرداد ماه پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: طی این مدت نوسانات دمایی تغییرات چندانی نخواهد داشت.

منبع: هواشناسی هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها