فرماندار بندرعباس:

هدف ما افزایش تاب‌آوری جامعه در برابر ویروس کرونا است



به گزارش صبح ساحل، عصر سه‌شنبه ۲۷ خردادماه با حضور جمعی از مسئولان، جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در فرمانداری بندرعباس برگزار شد.

عزیزالله کناری، فرماندار بندرعباس در این جلسه گفت:بستن ادارات و تعطیلی فعالیت‌ها در مدت کوتاه اثرگذار خواهد بود اما در بلند مدت باعث ضرر و زیان اقتصادی می‌شود.

وی با بیان این‌که هدف ما افزایش تاب‌آوری جامعه در برابر ویروس کرونا است افزود: تلاش می‌کنیم با این کار افراد با شیب کمتری به سمت بیمارستان‌ها روانه شوند.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: افرادی مانند حقوق‌بگیران که منافع آن‌ها به خطر نمی‌افتد موافق تعطیلی هستند اما ما باید بازاریان را هم در نظر بگیریم.

وی با بیان این‌که در حال حاضر ۸ مرکز نمونه‌گیری کووید۱۹ در بندرعباس وجود دارد، افزود: افرادی که احساس بیماری می‌کنند به این مراکز مراجعه کنند تا پزشک آن‌ها را معاینه کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: مقرر شده‌است که فرایند تست‌گیری به‌صورت اینترنتی انجام شود.

وی در ادامه گفت: بخش‌های غیرضروری بازار در این سه روز تعطیل و واحدهای ضروری با رعایت پروتکل بهداشتی باز شوند و دستفروشان ساماندهی‌شده با رعایت فاصله اجتماعی فعالیت کنند.

کناری با بیان این‌که بسته بودن ساحل سورو و خاموشی بوستان‌ها استمرار داشته باشد گفت: مردم بهداشت فردی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و حتما در تجمعات از ماسک استفاده کنند.

وی افزود: عرضه قلیان در تمام اماکن رسمی و غیر رسمی ممنوع است و از تابلوهای تبلیغاتی شهر برای آموزش مقابله با ویروس کرونا استفاده شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها