برادر مقتول : باید همسر کوثر قصاص شود

جزییات تازه ای از پرونده همسرکشی در رودان



مهم ترین روز زندگی اش بود. روز تولدش .صبح را با آرزوهای زیبا آغاز کرد و می خواست لحظاتی  تمام دل تنگی ها، سختی ها ،غم و غصه ها را فراموش کند ودر رویا دختران کوچکش را در آغوش بگیرد و برای شروع فصل جدیدی از زندگی اش تلاش کند اما همسر 32 ساله اش مجید ، با شلیک گلوله تمام امیدهای او را کشت و در خاک دفن کرد.

این مرد جوان پس از به قتل رساندن همسر 23 ساله اش متواری شد ،تا آنکه   15  روز پس از حادثه در یکی از باغ های روستای خیرآباد رودان به دام قانون افتاد.

 

روایتی از  ناگفته های زندگی کوثر  

25 روز از مرگ کوثر گذشته است وسعید امیدواری که هنوز یادآوری آن روزها برایش سخت است در گفتگو با صبح ساحل جزییات تازه ای از پرونده زندگی خواهرش بازگو کرد. وی  گفت: خواهرم در 5 خردادماه  در آغاز 23 سالگی اش ، توسط همسرش در آبنما رودان با اسلحه شکاری کشته شد ، همسری که در طی 8 سال زندگی مشترک ، یک روز خوش برای کوثر به جا نگذاشت  .

این مرد 43 ساله  ادامه داد: کوثر محصل بود که بحث آشنایی آنها و ازدواج پیش کشیده شد و خانواده ما به علت اینکه مجید را می شناختند با ازدواجشان مخالف بودند و آنها بدون هیچ مراسمی وارد زندگی مشترک شدند، مجید در کار خرید و فروش مواد مخدر بود و در این مدت زندگی ، خواهرم یک پایش در دادگاه بود و یک پایش در زندان که بتواند با وثیقه و ضامن همسرش را آزاد کند.

  قتل

در راه دادگاه 

برادر کوثر  با بیان اینکه حاصل این ازدواج دو دختر 5 و 3 ساله به نام کیانا و کیمیا است گفت:کوثر عاشق زندگی اش بود با اینکه از دست همسرش کتک می خورد و ناسزا می شنید حاضر نبود طلاق بگیرد تا اینکه حدود دو ماه قبل از حادثه،به ستوه آمده بود و دیگر اخلاق و رفتارهای مجید برایش قابل تحمل نبود و مانند همسران گذشته مجید ، راهی دادگاه شد.

به گفته سعید، مجید در راه خلاف بود اصلاح ناپذیر ، حتی یک بار خودروی زانتیای نوک مدادی  برادرشان را به بهانه گردش خانواده ، قرض گرفته ولی به جای طلب به قاچاقچیان مواد مخدر داده بود، مجید به علت خرید و فروش مواد مخدر در تهران دستگیر شده ،مدتی در زندان تهران بود تا اینکه به زندان رودان منتقل شد و پس از چند روز به علت شیوع کرونا و مرخصی زندانیان ،  با وثیقه و ضمانت از زندان آزاد و راهی خانه شده بود .مجید پس از شنیدن درخواست طلاق، زن جوان  را راضی کرد که به زندگی اش بر گردد .

 

بی تاب کیمیا وکیانا 

مرد جوان افزود:مجید قول داده بود که رفتارش را تغییر دهد وخواهرم که نمی خواست زندگی اش بهم بخورد به امید قول شوهرش ، به خانه اش در روستای خراجی  بازگشت ولی باز رفتارهای خشونت آمیز مرد و اطرافیانش تمامی نداشت تا اینکه چند روز بعد کوثر وقتی دید مجید به  قولش وفادار نیست به خانه مادرم در روستای آبنما آمد. برادر کوثر لحظه ای سکوت کرد و ادامه داد:خواهرم دل تنگ و بی قرار کیمیا وکیانا  بود و همسرش اجازه نمی داد با آنهاصحبت کند و هر از چند گاهی با خواهش و التماس  موفق می شد از طریق تلفن صدای بچه هایش را بشنود .

 

آخرین دیدار کوثر با فرزندانش

سعید  از آخرین دیدار کوثر با فرزندانش گفت: یک هفته قبل از حادثه، مجید به همراه برادرش به بهانه صلح و آشتی ، کوثر را راضی کردند به منزل برگردد ، خواهرم   توانست در چند دقیقه دخترانش را ببیند وآنها درآغوش بگیرد اما متاسفانه در این دیدار، باز مجید خشونتش را نشان داد وکوثر را کتک زد و او با صورت کبود به  آبنما برگشت.

 

  قتل

روز تلخ حادثه

وی از روز حادثه گفت: در روز قتل،  در خانه ام در رودان بودم که 5 کیلومتر با آبنما فاصله دارد ، شنیدم  صبح  آن روز ، خواهرم به منزل خاله ام رفته بود که نزدیک خانه مادرم است . حدود ساعت 10 و نیم ،مجید به آنجا رفته و بیرون از منزل باهم حرف زدند اما این دیدار منجر به دعوا و درگیری لفظی بین آنها شده و مجید با عصبانیت از محل دور شد تا آنکه ساعت 12 و نیم با اسلحه شکاری به محل بر گشته بود.

سعید ادامه داد: مجید با عصبانیت وارد خانه شد وبه سمت کوثر شلیک کرد که تیر اول به چارچوب در ورودی  خانه برخورد  و تیر دوم  به کمر کوثر که از ترس در حال فرار بود اصابت کرده بود.

وی  اضافه کرد: برادرم با شنیدن صدای شلیک  تیراول و فریاد کمک خواهی دختر خاله هایم، به سرعت به سمت خانه مورد نظر رفت که صدای تیر دوم را شنید ،سد راه مجید اسلحه به دست شد که قصد فرار داشت ،  فکر نمی کردند خواهرم فوت شده باشد، مجید  با غفلت  اطرافیان پا به فرار گذاشت.

مرگ در آغوش مادر

 سعید با صدای بریده این را هم گفت که  مادرش در زمان  شنیدن صدای  تیر،آشفته بر بالین خواهرش حاضر شده وکوثر در آغوش مادر جان سپرده است. وی با تاکید بر اینکه قصاص می خواهیم  افزود: یکی از دختر خاله هایم به همسرم خبر داد که کوثر از سوی مجید تیر خورده است ،زمانی که از رودان به محل رسیدیم کوثر فوت شده بود . سعید یادآور شد:جسد کوثر در ساعت حدود 2 و نیم ظهر به سردخانه بیمارستان علی بن ابی طالب رودان منتقل و روز بعدش به خاک سپرده شد .

 

قاتل روانه زندان شد 

مجید در این مدت متواری بود تا آنکه  حدود 15  روز بعد  توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان رودان شناسایی و دستگیر شد. فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این باره گفت:در اجرای طرح دستگیری محکومین تحت تعقیب و متهمین متوالی و در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان رودان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. سردار غلامرضا جعفری   با بیان اینکه در تحقیقات اولیه هویت قاتل شناسایی شد افزود: با توجه به گستردگی حوزه استحفاظی و حرفه‌ای بودن قاتل ، ماموران با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی مطلع شدن قاتل پس از ارتکاب قتل و متواری شدن از صحنه در یکی از باغات شهرستان خود را مخفی کرده است. این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران با هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهم اعزام و با همکاری ریش سفیدان و معتمدین محلی پس از صحبت چند ساعته با وی از نظر روحی و روانی نامبرده را دعوت به آرامش نموده، در نهایت قاتل متواری عرصه را برخود تنگ دیده بود و خود را به ماموران معرفی کرد. سردار جعفری با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های فنی به بزه ارتکابی خود اقرار و معترف شد با انگیزه اختلافات خانوادگی مقتول را به قتل رسانده، اذعان داشت : متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

مطلب مرتبط:

زنجیره نا تمام زن کشی / مردجوانی در رودان با اسلحه شکاری ، همسرش را کشت

https://www.sobhesahel.com/news/39344

منتظر تایید: 1غیرقابل انتشار: 6
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها