آتش نشانی بندرعباس ۴۰۰ دست لباس مخصوص مقابله با کرونا به کادر درمان اهدا کرد



مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از اهدای ۴۰۰ دست لباس مخصوص مقابله با کرونا به کادر بهداشت و درمان بندرعباس خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، فرجام دانش، با تقدیر از کارکنان آتش نشانی بندرعباس برای ضدعفونی و گند زدایی شهر بندرعباس، افزود: آتش نشانی بندرعباس با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات در اختیار و استفاده از توان آتش نشانان عملیات ضد عفونی کردن نقاط مختلف شهر انجام داد.

وی اظهار کرد: در کنار انجام عملیات ضد عفونی، نیروهای آتش نشانی عملیات‌های مرتبط با حریق و امداد و نجات را نیز برعهده دارند.

دانش با بیان اینکه اگر مردم درحریم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند به کادر درمان و پزشکان طی ای مدت زحمات شبانه روزی می کشیدند، بی نتیجه نخواهد ماند، تصریح کرد: وزارت بهداشت تمام توصیه‌های لازم را انجام داده است اما آنچه را که من می‌توانم بگویم این است که برای عبور از شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا حضور و فعالیت چند ارگان و یا نهاد خاص کافی به نظر نمی‌رسد و همه هم‌وطنان باید وارد عمل شده و وظیفه ملی و مسئولیت اجتماعی خود را به انجام برسانند و با رعایت بهداشت و ماندن در خانه به پیشگیری از شیوع این بیماری کمک کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در پایان از اهدای ۴۰۰ لباس مخصوص کادر درمان در مقابله با شیوع کرونا با همکاری شهرداری بندرعباس به کادر بهداشت و درمان بندرعباس خبرداد و اضافه کرد: این امر در جهت همکاری و محافظت کادر درمان در مقابله با کرونا و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان صورت گرفت.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها