فرماندار بندرعباس خبر داد:

راه‌اندازی 9 مرکز جدید نمونه‌گیری ویروس کرونا در بندرعباس



به گزارش صبح ساحل، عزیزالله کناری، فرماندار بندرعباس ظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی 9 مرکز نمونه‌گیری جدید ویروس کرونا خبر داد و گفت: یکی از مطالبات مردمی و موضوعی که اخیرا خیلی در  روزنامه و فضای مجازی روی آن بحث می‌شد، مشکل شلوغی مراکز نمونه‌گیری ویروس کرونا بود که مردم از شلوغی این مراکز گله می‌کردند. لذا از روز چهارشنبه هفته گذشته و فقط ظرف یک روز با همکاری مسئولان مربوطه این موضوع را پیگیری کردیم.
وی افزود: در هفته گذشته 8 مرکز نمونه‌گیری کرونا در بندرعباس وجود داشت که به‌صورت 16 ساعته فعال بود و همین عامل هم باعث ازدحام و شلوغی این مراکز شد.
فرماندار بندرعباس با بیان این‌که برای حل این مشکل دو راهکار را مدنظر قرار دادیم، اضافه کرد: راهکار اول این بود که در همین مراکز، نوبت‎‌دهی به‌صورت غیرحضوری انجام شود.
کناری ادامه داد:  راهکار دوم این بود که 9 مرکز دیگر به عنوان مراکز نمونه‌گیری جدید به مراکز شهر بندرعباس افزوده شد و این مراکز به 17 مرکز افزایش یافت.
فرماندار بندرعباس اذعان کرد: با ارتقا و گسترش تعداد مراکز نمونه‌گیری در شهر و ارائه خدمات غیرحضوری انتظار می‌رود که ازدحام در این مراکز کاهش یابد.
وی در پایان گفت: شهروندان با مراجعه به این سامانه غیرحضوری به‌صورت ایترنتی و تلفنی، خدمات دریافت کنند و در صورت نیاز به نزدیک‌ترین مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

منتشر شده: 1
لقمان رستمی
۱ تیر ۱۳۹۹
کدوم سامانه غیر حضوری (به صورت اینترنتی و تلفنی ) لطفا شماره و لینک مربوطه رو بنویسید
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها