از سوی هیات فوتبال صادر شد

مجوز ۴۱ مدرسه فوتبال در سطح هرمزگان‌



رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان هرمزگان اجرای طرح استعدادیابی، یکی از دستاوردهای  هیات فوتبال استان هرمزگان در سال ۹۸ دانست.
رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان هرمزگان در گفت و گو با صبح ساحل گفت: اجرای طرح استعدادیابی فوتبال در استان در رده‌های سنی زیر ۱۲ و زیر ۱۴ سال، یکی از مهمترین دستاورد هیات فوتبال هرمزگان در سال ۹۸ به شمار می‌رود.


 محمد زراعتکار از اجرای طرح استعدادیابی در مرحله نخست دردومنطقه شرق وغرب استان  خبر داد و افزود: در مرحله اول، ۱۲ استعدادیاب کار خود را انجام دادند که در رده زیر ۱۲ سال، ۳۰ بازیکن انتخاب شدند که در مرحله سوم و پایانی قرار بود زیر نظر مربیانِ تیمِ ملی فوتبال کشور و مسئولان کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال استعداد‌های برتر انتخاب شوند که با شیوع بیماری کرونا این برنامه متوقف شد.


وی برگزاری کلاس توجیهی مربیان پایه مدارس فوتبال را یکی دیگر از برنامه هایی کمیته جوانان دانست و گفت: تدریس این کلاس در قشم وبندرعباس برعهده حمید رضا سایبانی بود ودرشهرستان های رودان، پارسیان و بندرلنگه خودم تدریس کردم.


رئیس کمیته جوانان هیات فوتبال حضور مسئولان هیات استان  بر سر تمرینات تیم‌های فوتبال پایه حاضر در لیگ کشوری و شناسایی و انتخاب استعدادیابان سراسر استان را از جمله عملکرد کمیته جوانان و استعدادیابی هیات در سال گذشته ذکر کرد و بیان داشت : همه مدارس فوتبال باید دارای مجوز باشگاه باشند و تاکنون مجوز فعالیت 41 مدرسه فوتبال ، سه مجوز مدارس فوتسال پسران و یک مجوزمدرسه فوتسال دختران صادر شده است.


رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال بیان داشت : سال گذشته دوره‌های المپیاد برتر نخبگان استان، انتخاب افراد نخبه برتر و اعزام به المپیاد استعداد‌های برتر کشوری در بخش‌های فوتسال پسران به میزبانی قم داشتیم که در قم سه بازیکن زیر ۱۳ سال استان به نام های عبدالله ماجری ، محمد رضا نوروزی وچشم براه به اردوی تیم ملی زیر۱۳ سال دعوت شدند که این اتفاق دستاورد بزرگی برای هیات فوتبال هرمزگان بود.
زراعتکاراز خانواده ها درخواست کرد برای جلوگیری از بین رفتن حقوق خود و فرزندان وبرخورداری از آموزش های استاندارد از ثبت نام وپرداخت وجه در مدارس فوتبال غیر مجاز پرهیز کنند.


 وی در پایان ازعباس امینی زاده ریاست هیات فوتبال استان و قاسم رنجبریان دبیر هیات به دلیل توجه به فوتبال پایه و استعدادیابی تشکر کرد و گفت: اتفاقات خوبی در سال ۹۸ در کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان هرمزگان رخ داد که باید از همه دوستان و همکاران در این کمیته و سایر عوامل اجرایی هیئت فوتبال استان تقدیر کنم.

هیات فوتبال 

ورزش هرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها