در دیدار فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با رییس کل دادگستری استان هرمزگان مطرح شد:

تأکید بر هم افزایی به منظور صیانت از حقوق بیت المال



همزمان با هفته قوه قضاييه، فرمانده و جمعی از مسئولان و پرسنل کادر سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با رییس کل دادگستری استان ديدار نمودند.

 

به گزارش صبح ساحل،علی صالحی رییس کل دادگستري استان هرمزگان در جریان اين ديدار با تشریح  بخشی از اقدامات و دستاوردهای دادگستری استان ابراز داشت: رضایت مندی و اعلام حمایت مردم از اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان ، مبارزه با مفاسد اقتصادی و تدابیر اثربخش در سایر حوزه ها ، عزم ما در ادامه روند پیش رو جدی تر نموده است.

وی تکریم ارباب رجوع را از مهمترین اولویت های دادگستری استان هرمزگان عنوان کرد و یادآور شد: مسیر تحول در دستگاه قضایی استان با کار شبانه روزی قضات و کارکنان در حال پیمودن است.
وی همچنین با تجلیل از عملکرد انقلابی سپاه پاسداران در عرصه های مختلف تصریح کرد: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که سپاه در همه مسائل کشور پرچم دار عزت و سربلندی است ،چنانچه در زمان بحران های ناشی از سیل،زلزله و حتی شرایط فعلی کشور تحت تأثیر ویروس کرونا ، سپاه و بسیج در خط مقدم حضور دارند.
 رییس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه از بدنه مردم بودن را یکی از ویژگی ها و خصایص شاخص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: برای مردم ثابت شده است که علاوه بر عمل به وظیفه ذاتی ، در مسائل جانبی نیز مجموعه سپاه پاسداران با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در کنار مردم حضور دارد.
 وی با اشاره به فعالیت های مشترک دستگاه قضایی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از حقوق بیت المال به اقدامات صورت گرفته در زمینه رفع تصرف از اراضی ملی و مقابله با صید ترال اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دادگستری کل استان هرمزگان در راستای پیگیری حقوق عامه آمادگی لازم را برای هر نوع همکاری و هم افزایی با سپاه دارد .
 
گفتنی است ، در ابتداي اين دیدار سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با تبريک هفته قوه قضاييه و گراميداشت ياد و خاطره شهداء هفتم تير به خصوص شهيد آيت اللّه دکتر بهشتي اظهار داشت: مجموعه سپاه پاسداران با همه ظرفیت ها آماده تشریک مساعی و همکاری با دستگاه قضایی است تا از این طریق موجبات آرامش مردم را فراهم آورد.
وی با اشاره به جمع آوری قریب به 500 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و به منظور کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا، از حمایت های دستگاه قضایی به ویژه رییس کل دادگستری استان هرمزگان در این راستا تشکر و قدردانی کرد.
تأکید بر هم افزایی به منظور صیانت از حقوق بیت المال
تأکید بر هم افزایی به منظور صیانت از حقوق بیت المال
تأکید بر هم افزایی به منظور صیانت از حقوق بیت المال
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها