منصور آرامی:

امید در بین مردم کمرنگ شده‌است/ اختیارات تعطیلی در هرمزگان به استاندار داده شده است



صبح امروز ۸ تیرماه صدوهشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با موضوع تعامل، هم اندیشی و تبادل نظر بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی هرمزگان پیرامون مشکلات شهر بندرعباس و مسائل مربوط به کرونا با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس و شهردار بندرعباس برگزار شد.

منصور آرامی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: باید از ظرفیت‌های موجود قانونی برای بهبود وضعیت شورای شهر که تا کنون کمتر به کار برده‌شده‌است، استفاده کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، وی افزود: مجموعه شورای شهر مطابق این قوانین اداره می‌شود و باید یک تیم کاربلد برای احصا این قوانین به کار گرفته شود.
آرامی با اشاره به این موضوع که بسیاری از قانون‌های کشور بلا استفاده قرارگرفته است، گفت: باید حتما برنامه‌های مدون کوتاه‌مدت و بلندمدت برای شهر داشته باشیم و سپس درخواست بودجه و اعتبار داشته باشیم.
نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار من از شورای شهر ارائه یک برنامه مدون برای بررسی مشکلات شهرداری است.
آرامی در ادامه گفت: امید بین مردم کمرنگ شده‌است و علت اینکه فقط ۴۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند هم همین موضوع است.
وی افزود: ما مسئولیت داریم دستورالعمل‌ها و ضابطه هایی که وجود دارند عمل کنیم و برنامه داشته باشیم تا مشکلات را حل کنیم.
این مقام مسئول اظهار کرد: در بحث کرونا ماهم مانند شما رغدغه داشتیم و به رییس جمهور نامه نوشتیم و جلسات متعددی با مسئولان در این رابطه برگزار کردیم.
وی افزود: اختیارات به دانشگاه علوم پزشکی و استاندار داده شده است تا در خصوص تعطیلی ها تصمیم بگیرند و اگر دانشگاه عدوم پزشکی درخواست تعطیلی داشته باشد این امر انجام خواهدشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها